با پرده‌های حریر زیبایی را به منزل خود دعوت کنید

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پرده حریر از پرطرفدارترین انواع پرده است و برای همه نوع سبک و سیاقی به خصوص سبک مینیمال و مدرن استفاده می‌شود.
پرده حریر در دکوراسیون منزل

همانطور که از نام پارچه حریر پیداست، این پارچه جنس نرم، نازک، خنک و لطیفی دارد. در بافت این پارچه از ابریشم طبیعی یا مصنوعی استفاده شده است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی پرده حریر در دکوراسیون منزل اشاره خواهیم کرد.

پرده حریر

پارچه‌های حریر و ابریشمی زیبا، با کیفیت و مستحکم هستند. ابریشم به‌عنوان قوی‌ترین و محکم‌ترین فیبر طبیعی شناخته می‌شود و مقاومت کششی بالایی دارد و نکته جالب آن است که استحکام هر فیبر ابریشم با سیم آهنی به همان قطر برابری می‌کند.

پارچه‌های ابریشم موجود در بازار به دو دسته پارچه‌های ابریشمی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند. طبیعتا که پارچه‌های ابریشمی مصنوعی هرگز کیفیت و کارایی پارچه‌های ابریشمی طبیعی را نخواهند داشت. پارچه‌های حریر با کیفیت، لطافت و زیبایی خیره کننده‌ای دارند.

پرده حریر در دکوراسیون منزل

پرده حریر مدرن

با وجود محبوبیت و طرفداران بسیاری که جنس پاچه حریر دارد تولید کنندگان آن را به روز نگه داشته تا فروش خود را از دست ندهند. طرح‌های جدیدی که یک قواره پرده از چندین رنگ فید شده در یک دیگر تشکیل شده هم مدتی است که در بازار پرده بسیار پر فروش شده است. این نوع از پارچه برای دوخت پرده‌های شیک و مدرن، به خصوص برای پرده اتاق خواب گزینه بسیار مناسب و بی‌نقصی به نظر می‌رسد.

پرده حریر در دکوراسیون منزل

پرده حریر تک رنگ

در معرفی طرح پرده‌های ساده حریر باید به پرده‌های حریر تک رنگ اشاره نمود. این نوع از پرده‌ها که دارای ظاهر بسیار کلاسیک و خاصی هستند دارای طرفدارن خاص خود هستند. به آسانی با دیگر وسایل و چیدمان منزل شما هماهنگ می‌شود و به هیچ عنوان قدیمی نخواهد شد.

پرده حریر تک رنگ

پرده حریر چند رنگ

استفاده کردن از چندین رنگ در کنار هم ظاهری متنوع و متفاوت را به دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق خواب شما خواهد بخشید و شادابی خاصی را به همراه دارد.

پارچه حریر چند رنگ

پرده پانچ حریر

پرده‌های پانچ از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع مدل پرده هستند که بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند. در لبه بالایی این نوع پرده‌ها سوراخ‌های بزرگی وجود دارد که محلی برای رد شدن میله پرده است.

امروزه در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی نیز از این مدل پرده استفاده می‌شود. پرده‌های حریر پانچ بسیار زیبا هستند و گزینه‌ای ایده‌آل در دکوراسیون خانه‌های مدرن محسوب می‌شوند و زیبایی، سادگی و شیک بودن را به محیط خانه شما وارد می‌کنند.

پرده پانچ حریر

مزیت‌های مهم پرده حریر

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پرده‌ها باعث می‌شود که این نوع در مقایسه با سایر پارچه‌ها تمایز داشته باشند.
طراحی و قیمت انوع پرده حریر، به‌گونه‌ای است که این پارچه‌ها درخشندگی خاصی دارند و باعث زیبا شدن دکوراسیون خانه و شیک شدن فضای منزل می‌شود.

این ویژگی پرده حریر که باعث عبور نور به داخل خانه می‌شود، دلیل جذب شدن خانم‌ها به سمت خرید پرده حریر می‌شود. برای خانه‌هایی با ابعاد کوچک، استفاده از این مدل بسیار مناسب است. و جلوه خوبی می‌دهد که باعث بزرگ نشان دادن فضای خانه می‌شود .

پرده زیبا در چیدمان نشیمن

پیشنهاد مطالعه: مطلب شیک‌ترین و زیباترین فرش‌ برای چیدمان منزل را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…