شیک‌ترین و زیباترین فرش‌ برای چیدمان منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فرش گرد و بیضی شکل از جمله جدیدترین و مدرن‌ترین انواع فرش است که ظاهری متفاوت و شیک به دکوراسیون داخلی خانه شما می‌بخشد.
فرش‌ های گرد در دکوراسیون

فرش‌ های گرد در دکوراسیون ظاهری جذاب و فریبنده دارند و شما به آن‌ها با هر الگو و طرحی که دارند علاقه‌مند می‌شوید. مدل‌های گرد اگر در جای مناسب قرار گیرند دکوراسیونی جذاب‌تر نسبت به فرش‌هایی با اشکال منظم ایجاد می‌کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

فرش گرد در نشیمن

استفاده از فرش‌های بیضی و گرد را صرفا به اتاق خواب محدود نکنید، بلکه از آن‌ها در سایر مکان‌ها مانند راهرو و اتاق نشیمن نیز استفاده کنید. اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است بدون تردید فضایی مجزا برای نشیمن در آن در نظر گرفته‌اید.

فرش بیضی شکل با طرح و نقش زیبا برای چنین فضایی عالی بوده و حسی بصری در تشخیص فضاهای مجزا ایجاد می‌کند. از فرش گرد در پذیرایی می‌توانید برای زیر میز عسلی، زیر میز کنسول یا حتی زیر مبلمان نیز استفاده کنید. مدل های جذاب فرش برای اتق نشیمن را در مطلب این فرش‌ها خانه شما را زیبا و شیک می‌کنند بخوانید.

استفاده از فرش گرد در نشیمن

فرش گرد اتاق خواب

فرش‌های گرد و بیضی شکل گزینه‌ای مناسب برای پوشش کف فضاهای شخصی مانند اتاق خواب هستند. این فرش‌ها انتخابی ایده‌آل برای ایجاد فضایی شیک و منحصربه‌فرد هستند و تاثیر به‌سزایی در زیبایی دکوراسیون دارند.

به‌طور حتم شما می‌توانید کف اتاق خود را با فرش‌های مستطیل شکل به‌طور کامل پوشش دهید تا حدی که فضای زیر تخت نیز پوشیده شود اما در صورتی که خواهان داشتن اتاقی جذاب و خاص هستید از فرش‌های بیضی شکل در اتاق استفاده کنید.

فرش‌ های گرد در دکوراسیون داخلی

فرش گرد در آشپزخانه

بهترین مکان استفاده از فرش‌ های گرد در دکوراسیون فضای آشپزخانه است. شما به راحتی می‌توانید از یک فرش گرد یا بیضی در وسط آشپزخانه استفاده کرده و زیبایی و جذابیت را به این فضا ببخشید. در صورتی که از میز نهارخوری در آشپزخانه استفاده می‌کنید، آن را بر روی فرش گرد قرار دهید.

نکته قابل توجه این است که فرش باید زیر میز و تمام صندلی‌ها را بپوشاند و بزرگ‌تر از آن‌ها باشد. نکات بیشتر در مورد فرش آشپزخانه را در مطلب نکاتی که باید در مورد مدل فرش آشپزخانه بدانید بخوانید.

استفاده از فرش گرد در آشپزخانه

تفکیک فضای غذاخوری از نشیمن

از فرش‌ های گرد در دکوراسیون می‌توان برای تفکیک یک فضا از فضای دیگر استفاده نمود. به‌عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید محل قرارگیری میز ناهارخوری از سایر فضاهای اتاق نشیمن جدا شده و فرشی دایره‌ای شکل که کنتراستی ملایم با الگوی رنگ اتاق دارد در زیر میز و صندلی پهن شده است.

از فرش‌های گرد به‌عنوان عنصری برای جداسازی فضاها استفاده کنید و یک نقشه بصری از فضاهای مختلف خانه خود در ذهن مهمانان ایجاد کنید.

تفکیک فضای غذاخوری از نشیمن

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ترفند طلایی برای بزرگنمایی آشپزخانه کوچک را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۵۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…