لذت خرید ارزان در استانبول

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زیبایی‌ها و تنوع جاذبه‌های گردشگری در استانبول، آن قدر زیاد است که می‌تواند چندین روز زمان شما را در سفر بگیرد. اما طبیعی است که بخواهید خرید در استانبول را هم تجربه کنید.
مراکز خرید ارزان در استانبول

برخی از افراد بیشترین انگیزه‌شان برای سفر به استانبول خرید است. وجود انواع لباس‌های زیبا و باکیفیت زنانه، مردانه و بچگانه از برندهای متفاوت، دلیل اصلی افراد برای انتخاب استانبول است. علاوه بر این خرید ارزان در استانبول، عامل دیگری است که هموطنان‌ ما این شهر را برای خرید انتخاب می‌کنند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با مراکز خرید ارزان در استانبول آشنا شوید.

اوتلت اولویوم استانبول (Olivium Outlet Center)

یکی دیگر از مراکز خرید استانبول، مرکز خرید اوتلت اولویوم استانبول است. در این مرکز می‌توانید اجناسی با قیمت‌های مناسب بیابید. خصوصا اینکه برخی اوقات، این مرکز تخفیف‌هایی را هم برای مشتریان خود درنظر می‌گیرد. علاوه بر این می‌توانید برای تفریح هم به این مرکز بروید. سالن سینما، سالن بولینگ و مراکز بازی کودکان این مرکز را به محلی مناسب برای سرگرمی تبدیل کرده است.

مراکز خرید خوب استانبول

مرکز خرید کانیون مال (Kanyon Shopping Mall)

گزینه‌ای دیگر برای خرید ارزان در استانبول، مرکز خرید کانیون مال است. این مرکز بخشی از یک برج ۳۰ طبقه بوده و دارای ۱۶۰ فروشگاه است. شاید این مرکز به نظرتان بیش از حد شلوغ به نظر برسد اما بخش قابل‌توجهی از این جمعیت، مربوط به افرادی است که برای تماشای تئاتر به سالن‌های این مجموعه می‌آیند. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما خواهد بود.

خرید ارزان در استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

استانبول مال Mall of Istanbul یکی از معروفترین و بهترین و در عین حال ارزانترین مرکز خرید استانبول است. این مرکز خرید ویژگی‌های شاخصی چون پیچیده‌ترین و بزرگترین سینمای استانبول، بزرگترین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه و خاص‌ترین استیج هنری شهر را دارد. مرکز خرید استانبول مال دارای ۴ طبقه است و وسعت زیادی هم دارد.

مراکز خرید ارزان در استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول

ویاپورت آسیا اوتلت Viaport Asia Outlet که ایرانیان آن را با نام ویاپورت می‌شناسند نیز در فهرست مراکز خرید ارزان استانبول قرار دارد. این مجتمع تجاری در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و با عنوان پربازدیدترین مرکز خرید لایف استایل استانبول شناخته می‌شود. حدود ۲۵۰ فروشگاه در مرکز خرید ویاپورت استانبول وجود دارد. طراحی این مرکز خرید به گونه‌ای است که برخی از بخش‌های فروشگاه در فضای باز قرار دارند به همین خاطر در صورت تمایل می‌توانید از کافه‌های این مرکز خرید نیز لذت ببرید.

nblkns لذت خرید ارزان در استانبول

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند چشمه گل رامیان، شاهکار طبیعی استان گلستان.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…