با رنگ طلایی خانه خود را شیک و مدرن کنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همیشه این‌طور به نظر می‌رسد که رنگ طلایی بیشتر برای فضاهای داخلی کلاسیک مناسب است. اما رنگ طلایی می‌تواند گرما و راحتی خاصی را در فضاهای مدرن نیز ایجاد کند.
رنگ طلایی در دکوراسیون منزل

همواره با شنیدن نام طلایی فضاهای لوکس و پر زرق و برق برایمان تداعی می‌شود. اما در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم گام‌هایی ارزان، سرگرم کننده و شگفت انگیز برای اضافه کردن رنگ طلایی در دکوراسیون منزل برداریم.

رنگ طلایی در طراحی داخلی مدرن و طراحی کلاسیک

فضاهای کلاسیک و تجملی که همه ما از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل در خاطر داریم به سبک طراحی آن‌ها برمی‌گردد. معمولا در این نوع فضاها طلایی در تزیینات، منبت‌ها و ابزارهای پرنقش و نگار به‌کار گرفته می‌شود.

اگر آرامش بیشتر را در فضای خانه خود می‌خواهید ما نوع استفاده از رنگ طلایی، مانند تصویر زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در طراحی مدرن از تزیینات طلایی کاسته شده و این رنگ به‌صورت ساده در طراحی استفاده می‌شود.

رنگ طلایی در دکوراسیون منزل

رنگ طلایی در مبلمان مدرن و مبلمان کلاسیک

در سبک کلاسیک بسیار به تزیینات پرداخته می‌شود و مبلمان به رنگ طلایی به شدت تزیینات را بیشتر می‌کنند. اما شما می‌توانید از مبلمان بسیار ساده و شیک مانند تصویر پایین استفاده کنید. اگر علاقه به استفاده از مبلمان و لوسترهای کلاسیک طلایی دارید و در عین حال می‌خواهید از شلوغ شدن فضا جلوگیری کنید، می‌توانید از یک المان کلاسیک به‌صورت تک و در یک فضای کاملا ساده استفاده کنید.

رنگ طلایی در دکوراسیون منزل

ترکیب طلایی و فیروزه ای

طلایی و فیروزه‌ای دو ترکیب رنگی هستند که در عین شیک و باوقار بودن حس آرامش و امنیت را در فضا به‌وجود می‌آورند. در تصویر زیر نوع مبلمان به‌کار رفته و نوع تنالیته رنگ طلایی در دو فضای مختلف قابل تشخیص هستند.

ترکیب طلایی و فیروزه ای 

ترکیب طلایی و صورتی

اگر از تنالیته مات رنگ صورتی استفاده کنید و یا تم قهوه‌ای در رنگ صورتی خود را افزایش دهید به سبک کلاسیک نزدیک‌تر می‌شوید اما تنالیته قوی‌تر صورتی می‌تواند فضای شما را امروزی‌تر نشان دهد. ترکیب صورتی، آبی و طلایی فضایی فانتزی به شما خواهد داد.

01 با رنگ طلایی خانه خود را شیک و مدرن کنید

ترکیب طلایی و سفید

رنگ سفید رنگ غالب در فضاهای مدرن شناخته می‌شود و اگر آن را با طلایی ترکیب کنید به فضایی بسیار خاص و دلنشین می‌رسید. در این ترکیب رنگ طلایی شما بیشتر به چشم می‌آید اما برای جلوگیری از یکنواخت شدن فضا می‌توانید مانند تنالیته‌هایی از خاکستری و یا رنگ کرمی را در کنار سفید همراه کنید.

ترکیب طلایی و سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ آباژور زیبا و شیک برای دکوراسیون منزل شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…