دورهمی‌های پاییزی چی بپوشیم؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بالاخره پاییز با رنگ‌های طلایی، نارنجی و قرمز فرا رسیده است. این فصل جادویی که با آب و هوای خنک و برگ‌های چنار و افرا روی زمین خودنمایی می‌کند. برای دورهمی‌ها در این فصل چه لباسی مناسب است؟
Untitled 1 253 دورهمی‌های پاییزی چی بپوشیم؟

با وجود تمام زیبایی‌های فصل پاییز، آب و هوای این فصل غیر قابل پیش‌بینی است و تصمیم گیری در مورد انتخاب لباس را با دشواری همراه می‌کند. حالا با این تفاسیر در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم مناسب‌ترین استایل دورهمی های پاییزی را بررسی کنیم.

استایل‌های جذاب دورهمی های پاییزی

دامن مینی جذاب و بوت

یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی که می‌توانید در مهمانی‌ها داشته باشید، پوشیدن دامن و پیراهن مینی است. همانطور که می‌دانید لباس‌های مینی در پاییز و زمستان امسال بسیار ترند شده‌اند. دامن مینی همیشه جذاب است و این که کمی از پای شما دیده شود استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. حالا از آن‌جایی که هوا سرد است، از بوت‌های بلند استفاده کنید که البته به جذاب‌تر شدن استایل شما هم کمک می‌کند.

کت و دامن را فراموش نکنید

از میان مناسب‌ترین استایل دورهمی های پاییزی، کت و دامن را فراموش نکنید که از جمله شیک‌ترین گزینه‌ها است، بخصوص اگر مهمانی شما رسمی باشد. دامن چه بلند باشد، چه متوسط و چه کوتاه زیباست. می‌توانید دامن مینی را با کت بلیزر اورسایز و نیم بوت ست کنید.

دورهمی های پاییزی

کراپ‌های جذاب در دورهمی های پاییزی

از دیگر جذاب‌های دوست‌داشتنی که پاییز امسال بسیار ترند شده‌اند، می‌توان کراپ‌ها را نام برد. گاهی کت یا بلوز کراپ خیلی زیباتر از بلوزهای بلند است. کت و تاپ‌های کراپ، ست‌های دوتکه جذابی برای خانم‌های شیک پوش می‌سازند.

رنگ‌های روشن و جذاب

درست است که رنگ‌های روشن بیشتر در تابستان کاربرد دارند، اما امسال لباس‌های رنگی در پاییز و زمستان هم ترند هستند. در دورهمی های پاییزی لباس‌های شاد بپوشید و غوغایی از رنگ به پا کنید.

دورهمی های پاییزی

جین تیره ترند سال ۲۰۲۱

حالا که امسال لباس‌های جین ترند شده‌اند، شما هم فرصت را غنیمت بشمرید و چه در خیابان و چه مهمانی، لباس‌های جین بپوشید. سرتا پا جین بپوشید، مثلا شلوار جین را با شومیز یا کت جین امتحان کنید.

کت و شلوار رسمی و شیک

روی یک کت خوب سرمایه‌گذاری کنید. کت برای تابستان گرم است و برای زمستان سرد، پس پاییز بهترین فصلی است که می‌توانید کت بپوشید و جذاب باشید. شما می‌توانید کت و شلوار ست بپوشید یا یک کت خنثی تهیه کنید و آن را با هر شلواری که دوست داشتید ست کنید.

پلیور بگی ترندی در دورهمی های پاییزی

امروزه لباس‌های اورسایز بسیار ترند شده‌اند، پلیورها هم از این قاعده مستثنی نیستند. پلیور لباس مناسبی برای استایل دورهمی های پاییزی است. پلیور خود را با دامن مینی ست کنید. اگر اهل شلوار پوشیدن هستید، آن را با شلوار جین اسکینی یا مشکی جذب ست کنید. این استایل با کتانی یا بوت فوق‌العاده می‌شود.

دورهمی های پاییزی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۸ پارچه طرح‌دار فوق العاده شیک مخصوص پاییز را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…