۶ آباژور زیبا و شیک برای دکوراسیون منزل شما

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید خانه شیک‌تری داشته باشید بهتر است آباژورهایی با دیزاین‌های خاص را انتخاب کنید، به این ترتیب سبک زندگی و سلیقه منحصر به فرد خود را نمایش می‌دهید.
انواع آباژور در دکوراسیون منزل

کاربرد آباژور در دکوراسیون نه تنها برای روشنایی بخشیدن به فضای خانه است، بلکه این وسیله می‌تواند به‌عنوان یک عنصر شیک برای دکوراسیون منزل شما به‌کار رود. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی انواع آباژور در دکوراسیون منزل بپردازیم.

آباژور پایه طلایی

آباژور پایه طلایی، برای دکوراسیون مدرن یا کلاسیک مناسب است؛ این رنگ زیبای پایه آباژور سبب، لوکس شدن فضای مورد نظر می‌شود. می‌توانید آباژور پایه بلند طلایی را برای کنار هال یا پذیرایی تهیه کنید. این آباژورهای طلایی مد روز از دور در دید مهمان‌ها خواهند درخشید.

انواع آباژور در دکوراسیون منزل

آباژور پایه بلند جدید

آباژورهای پایه بلند بیشتر سبک مدرن دارند. دیگر خبری از آن مدل‌های پر از کریستال و آویزهای گران‌قیمت نیست. قیمت آباژور پایه بلند اگر بالا باشد، نشانه خلاقیت طراح آن است. با این حال چه فضای دکوری مدرنی داشته باشید چه کلاسیک، می‌توانید از این مدل‌های زیبا و خلاقانه آباژورهای پایه بلند، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

انواع آباژور در دکوراسیون منزل

انتخاب آباژور ایستاده در دکوراسیون

برای انتخاب آباژور ایستاده مناسب، سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید. ابتدا تمام وسایل در فضاها را خوب بچینید و پس از آن تصمیم بگیرید. مکان خوب برای آباژور بستگی به میزان نور طبیعی و نورپردازی مصنوعی دارد. البته گاهی هم برای نشان دادن گوشه‌ای خاص یا عنصری دکوراتیو نیاز به نورپردازی ویژه دارید در این موارد آباژور ایستاده به کمک شما می‌آید.

انتخاب آباژور ایستاده

آباژور کنارسالنی مدرن

معمولا آباژورهای مدرن دارای طرح‌ها و اشکال هندسی خلاقانه هستند و می‌توانند با دکوراسیون فانتزی شما به‌راحتی ست شوند. در این آباژورها می‌توانید ابتکار به خرج بدهید و برای چشمگیرتر شدن این زیبایی، از انواع لامپ‌های تزیینی استفاده کنید.

آباژور کنارسالنی

آباژور کنارسالنی کلاسیک

کنارسالنی‌های کلاسیک یکی از انواع آباژور در دکوراسیون منزل هستند که برای چندین دهه عضو محبوب دکوراسیون خانه‌ها بودند و هنوز هم طرفداران خود را حفظ کرده‌اند. این آباژور دارای یک پایه معمولی، تیر عمودی و لامپ شیددار ساده است و اصولا در چیدمانی به کار می‌رود که چندان هم مدرن نیست.

آباژور کنارسالنی کلاسیک

آباژور کنارسالنی کریستالی

این سبک از آباژور نور را به سمت خاصی هدایت نمی‌کند و جریان همه‌جانبه‌ای از نور را به سالن شما می‌تاباند. آباژورهای کریستالی سبکی از آباژورهای کلاسیک ایستاده هستند که چندین شاخه یا شعله دارند و درست مانند یک لوستر، لامپ‌هایی در انتهای آن تعبیه شده است که به فضا جذابیت و روشنایی می‌بخشند.

آباژور کریستالی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چیدمان مخصوص پذیرایی شما کدام است؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۴۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…