با این بلوزهای پاییزی اورسایز شیک باشید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از جذابیت‌های مدل‌های اورسایز، برش‌های متفاوت و جدید آن‌ها است. بهتر است فکر خود را از مدل‌های قدیمی برداشته و با بلوزهای پاییزی اورسایز که رایج شده‌اند بیش از پیش آشنا شوید.
Untitled 1 251 با این بلوزهای پاییزی اورسایز شیک باشید

مدل‌هایی که ما امروز در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم برای شما معرفی کنیم، بلوزهای پاییزی با برش‌هایی کاملا جدید و نوآوری شده‌اند که علاوه بر راحتی، ظاهر زیباتری به لباس‌های اورسایز می‌دهند.

لباس‌های اورسایز مناسب چه فصلی هستند؟

با پشت سر گذاشتن فصل‌های گرم، شاید تصور این باشد که لباس‌های اورسایز مناسب فصول سرد سال نیستند. اما چنین نیست. شما با انتخاب مناسب لباس‌های اورسایز، از بلوز، شلوار و هودی گرفته تا کفش‌های بزرگ می‌توانید استایل مناسبی داشته باشید.

بلوزهای پاییزی

بلوزهای پاییزی اورسایز را چگونه ست کنیم؟

بلوزهای پاییزی اورسایز مدل‌های مختلفی دارند. از مدل‌های جلو بسته با برش‌های متفاوت گرفته تا مدل‌های جلو باز که دکمه دارند. شما برای هر کدام از این مدل‌ها می‌توانید ست زیبایی داشته باشید. اگر انتخاب شما مدل‌های جلو باز است می‌توانید یک تاپ بپوشید و بلوز اورسایز را روی آن استفاده کنید. برای این ست می‌توانید دو تا سه دکمه‌ بالای آن را باز بگذارید و بقیه را ببندید. این استایل را با شلوار جین هماهنگ کنید و قسمت جلوی بلوز را در کمر شلوار به داخل ببرید. در این مدل، استایل اورسایز از حالت گشادی خارج می‌شود و مدل خوبی برمی‌دارد.

بلوزهای پاییزی

اگر انتخاب شما مدل‌های جلو بسته بلوزهای پاییزی هستند که باید بگوییم انتخاب مناسبی‌ست. زیرا مدل‌های جلو بسته اغلب دارای برش‌های جالب و در عین حال مینیمالی هستند و لباس اورسایز را از بی‌حالتی خارج می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که به راحتی با یک شلوار جین و یا یک لگ به خوبی هماهنگ شوند.

برخی از مدل‌های جلو بسته به خاطر بافت ظریفی که دارند برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند. اما نگران نباشید این بلوزها کاملاً به صرفه هستند و برای فصل سرما هم می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

بلوزهای پاییزی

استایل دیگری که می‌توانید با این سبک از بلوزهای پاییزی اورسایز داشته باشید استفاده از شلوارهای گشاد است. بله تعجب نکنید. بلوزهای اورسایز سایز با شلوارهای گشاد اورسایز هم گزینه‌ بسیار خوبی هستند. مدل‌های اورسایز فقط مختص به قسمت بالاتنه‌ شما نیستند بلکه برای شلوار هم می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ایده‌های پوشیدن پلیور در هوای سرد را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

      سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…