چگونه کیف مناسب خود را پیدا کنیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‌نقص، انتخاب کیف مناسب است. قطعا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید.
Untitled 1 247 چگونه کیف مناسب خود را پیدا کنیم؟

با درنظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان سختی انتخاب کیف مناسب با استایل خود را کمی آسان کرد. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی چند نکته برای انتخاب کیف می‌پردازیم.

نکات انتخاب یک کیف مناسب با استایل شما

سبک پوشش و استایل

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید باید توجه لازم را داشته باشید.

کیف مناسب با استایل

رنگ و جنس

در قدم بعدی برای انتخاب کیف مناسب با استایل خود باید حواس ما به تونالیته رنگی استایل باشد. باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر جنس نیز با دیگر آیتم‌ها همخوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست‌های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ و جنس کیف و کفش بپرهیزید.

کیف مناسب با استایل

کیف مناسب با اندام و فرم بدن

آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب با استایل خود شاید بی‌‌ربط به‌نظر بیاید اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. درنظر گرفتن اندام در انتخاب کیف می‌تواند شما را کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

اگر لاغر هستید کیف‌های خیلی بزرگ کیف مناسب با استایل شما نیستند زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید بود و اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف‌های خیلی کوچک استفاده نکنید زیرا این کیف‌ها اصلا دیده نخواهند شد. همچنین بهتر است از کیف‌های خیلی بزرگ نیز استفاده نکنید زیرا آن‌ها نیز شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، سعی کنید از کیف‌های متوسط بزرگ استفاده کنید.

برای اینکه بلندتر به‌نظر برسید از کیف‌هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید. اگر قد بلندی دارید شما آزاد هستید از هر کیفی استفاده کنید اما ما به شما توصیه می‌کنیم از کیف‌های کوچک کمی دوری کنید.

کیف مناسب با استایل

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چگونه کیف مناسب استایل‌ خود را انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

    عالی بود👏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…