۵ لوستر مدرن که دکور خانه شما را متحول می‌کند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فکر می‌کنیم شما هم با ما هم عقیده باشید که برای پر زرق و برق نشان دادن دکوراسیون داخلی، هیچ چیز مناسب‌تر از لوسترهای مدرن شیک و جذاب نیست.
لوسترهای مدرن در دکوراسیون منزل

اگر به دنبال چند مدل لوستر مدرن هستید که علاوه براینکه با یک لوستر زیبا دکوراسیون خانه خود را تکمیل کنید و نورکافی نیز داشته باشید و از همه مهم‌تر از یک دکوراتیو خیره‌کننده نیز بهره‌مند شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی لوسترهای مدرن در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

لوسترهای فلزی مدرن

یکی از مزیت‌های بزرگ لوسترهای مدرن دردکوراسیون منزل این است که در جنس‌های متفاوت با استایل‌ها و فرم‌های بسیار خلاقانه و جالب طراحی و تولید می‌شوند. مثل برخی لوسترهای فلزی با شاخه های صاف و مستقیم که از وسط آن‌ها نوارهای ال ای دی رد شده است. البته شاید فکر کنید که در یک لوستر مدرن خبری از کریستال‌های زرق و برق دار نباشد اما این فکر اشتباه است، اتفاقا یکی از زیباترین طرح‌های لوستر مدرن را، همین مدل‌های کریستالی تشکیل می‌دهند.

لوسترهای مدرن در دکوراسیون منزل

لوسترهای مدرن کریستالی

لوسترهای مدرن می‌توانند کریستالی و پر زرق و برق نیز باشند. این لوسترهای کریستالی از ترکیب استیل ضد زنگ و شیشه ساخته شده و در عین سادگی خودنمایی می‌کنند.

لوسترهای مدرن در دکوراسیون منزل

لوسترهای مخصوص میز ناهارخوری

یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای استفاده از لوسترهای مدرن، درست بالای میز ناهارخوری است. در حقیقت قسمت ناهارخوری خانه تنها با وجود یک لوستر شیک و لوکس کامل خواهد شد، تصویر زیر یکی از ایده‌های خلاقانه لوستر برای نصب بالای میز ناهارخوری است.

لوسترهای مخصوص میز ناهارخوری

این تصویر یکی از لوسترهایی موسوم به اسپوتنیک را نشان می‌دهد که شاخه‌های لوستر از مرکز بدنه لوستر منشعب شده و در اطراف پخش می‌شوند.

لوسترهای مخصوص

لوستر مدرن اتاق خواب

اتاق خواب مکانی است که عمدتا برای روشنایی آن به لامپ مهتابی و چراغ خواب بسنده می‌شود و کسی سراغ لوستر نمی‌رود. شاید دلیل این کار کوچک بودن اتاق‌ها یا پایین بودن سقف آن‌ها باشد. مسلما نصب یک لوستر کریستالی بزرگ می‌تواند فضای اتاق را گرفته و بهم ریخته نشان دهد. اما لوستر مدرن به این شکل نیست. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید لوستر سفید رنگ اتاق خواب نه تنها برای سقف‌های کوتاه بسیار مناسب است. همچنین در اتاق خواب‌های کوچک نیز بسیار عالی جواب می‌دهد.

لوستر مدرن اتاق خواب

لوسترهای سقفی مدرن

امروزه دیگر لوسترها حالت مجلل و پر زرق برق ندارند. لوسترهای کلاسیک و پر زرق و برق بیشتر در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. در عوض لوسترهای مدرن در دکوراسیون منزل به شکل‌های عجیب تولید می‌شوند که ممکن است شاخه‌ای باشند. این لوسترها از جمله لوسترهای مدرن که پرطرفدار هستند که می‌توان به لوستر اس ام دی یا لوسترهای ال ای دی اشاره کرد. برخی از این‌ها کنترلی هستند و می‌توان شدت نور و رنگ آن را تغییر داد.

لوسترهای سقفی مدرن

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی برای دکوراسیون داخلی با رنگ کرم را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…