منزل خود را زیباتر و شیک‌تر از قبل چیدمان کنید

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جای تعجب نیست که بعد از گذشت هفته‌ها زندگی در یک خانه، بسیاری از افراد به دنبال تازگی دکوراسیون منزل خود هستند و دوست دارند با این کار فضای زندگی خود را تازه کنند.
ایده های دکوراسیون منزل

شاید فکر کنید که برخی از ایده‌های دکوراسیون منزل شما قدیمی شده‌اند و به چند عنصر جدیدتر نیاز دارید. اگر متوجه شوید که از ترکیب فعلی دکوراسیون خود راضی نیستید، ممکن است بخواهید تغییرات بزرگ و کوچکی را در چیدمان منزل خود انجام دهید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات تغییر دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

افزودن گیاهان به دکور منزل

اضافه کردن گیاهان زنده یکی از نکات تغییر دکوراسیون منزل بوده که تازگی و زیبایی  را برای منزل شما به ارمغان می آورد. به یاد داشته باشید که این گیاهان محدود به گیاهان سنتی درون یک گلدان بر روی میز یا زمین نیستند. نکته اصلی، ایجاد یک چیدمان جالب است. گزینه‌های بسیار زیادی مانند گیاهان دیواری، نگه دارنده‌های آویز گیاه، دیوارهای سبز، گیاه‌های قاب‌دار و موارد دیگر وجود دارند.

نکات تغییر دکوراسیون منزل

استفاده از نورپردازی تاکیدی

نورپردازی تاکیدی یکی از نکات تغییر دکوراسیون منزل است که دکوراسیون یک اتاق را جذاب می‌کند که اغلب بسیاری از ما آن را فراموش می کنیم. در روش نورپردازی تاکیدی ایده‌ای عالی برای افزودن تازگی به دکوراسیون منزل بوده و آرامش را به فضا اضافه می‌کند. برای پخش نور، می‌توانید از مجسمه‌های نئونی استفاده کنید. شما می‌توانید برای اتاق خواب خود از وسایل نئونی هندسی یا انتزاعی برای نورپردای تاکیدی استفاده کنید.

نکات تغییر دکوراسیون منزل

استفاده  از کاغذ دیواری گرافیکی

کاغذ دیواری از چند دهه پیش، به دلیل چاپ‌ها و نقاشی‌های جذاب روی آن، محبوبیت زیادی را به‌دست آورد. از آن زمان، این عنصر به یک عنصر برای افزودن تازگی و جذابیت به دکوراسیون منزل تبدیل شده است. کاغذ دیواری دارای سبک‌های مختلفی بوده که کاملا مدرن است و فضای خانه شما را متحول می‌کند. می‌توانید از کاغذ دیواری هندسی در مقیاس بزرگ استفاده کنید.

استفاده  از کاغذ دیواری

قفسه های زیبا نصب کنید

یکی از چشمگیرترین ایده‌های تازگی دکوراسیون منزل، اضافه کردن قفسه بندی است که شبیه به قفسه کتاب سنتی نباشد. تصویر زیر ساختار یک قفسه مینیمالیستی منحصربه‌فرد را نشان می‌دهد که، به نوعی دارای نور پس زمینه است که باعث می‌شود که به عنوان نقطه شاخص در اتاق قرار بگیرد. این نوع دکوراسیون، علاوه بر تبدیل شدن به نقطه کانونی، نور محیطی را نیز به فضا اضافه می‌کند.

قفسه های زیبا

پیشنهاد مطالعه: مطلب این ۵ روتختی اتاق خواب شما را منحصربه‌فرد می‌کنند را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۰۸ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…