۸ پارچه طرح‌دار فوق العاده شیک مخصوص پاییز

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پاییز با پارچه‌های پشمی شناخته می‌شود. برگ‌های نارنجی و خشک درختان و همچنین هوای سرد آن هر سال ما را دوباره به سمت این پارچه برمی‌گرداند.
Untitled 1 223 8 پارچه طرح‌دار فوق العاده شیک مخصوص پاییز

پارچه‌های چهارخونه یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های پاییزی است. اما پارچه‌های زیبا و متنوع دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایل‌های جذاب و زیبایی در پاییز داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به تعدادی پارچه طرح دار مناسب برای پاییز اشاره می‌کنیم.

چند پارچه طرح دار زیبا مخصوص پاییز

پارچه‌های گلدار

اضافه کردن کمی طرح گلدار را به استایل پاییزی خود در نظر داشته باشید. این پارچه طرح دار بسیار محبوب است و می‌تواند به روش‌های مختلفی پوشیده شود. طرح گلدار یکی از ساده‌ترین طرح‌ها به حساب می‌آید و بسیار زیبا است. در حالی که ما عاشق طرح گلدار برای بهار هستیم اما انتخاب طرح‌های گلدار تیره‌تر یا حاوی رنگ‌های خنثی‌تر راهی عالی برای وارد کردن این طرح به استایل پاییزی محسوب می‌شود.

پارچه طرح دار

پارچه‌های شطرنجی یک پارچه طرح دار جسورانه

طرح شطرنجی بسیار ساده است اما در عین حال می‌تواند استایل شما را جسور و خاص کند. این طرح همچنین جایگزین جالبی برای طرح چهارخانه در پاییز است. جهت کامل کردن تیپ خود طرح شطرنجی را با کفش‌های لج‌دار یا اکسسوری‌هایی ست کنید که به همان اندازه جسورانه تر هستند.

پارچه‌های خال‌خالی

طرح خال‌خالی جالب و زیباست. این پارچه طرح دار همیشه در دنیای مد و فشن طرفدار خواهند داشت. تنها کافیست تا به محبوبیت آن فکر کنید و دیگر هر جور که شده قطعا این طرح‌ را در کمد لباس خود جای خواهید داد. بسته به لباسی که طرح خال‌خالی دارد، می‌توانید آن را برای محیط‌های مختلف بپوشید.

پارچه‌های طرح حیوانات

طرح پلنگی، طرح گورخری، طرح پوست ماری و غیره مثال‌های طرح حیوانات بی‌انتها هستند. این طرح‌ها که یادآور قدرت و خوی وحشیگری حیوانات هستند، اعتماد به نفس شما را افزایش خواهند داد. اخیراً طرح‌های حیوانات دنیای مد و فشن در زمینه پارچه طرح دار را در دست خود گرفته است.

پارچه طرح دار

پارچه‌های چهل تکه

هنگام فکر کردن به طرح‌های لباس، اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، اشکال روی پارچه است. هرچند، طرح لباس می‌تواند فراتر از تنها رنگی باشد که روی پارچه استفاده شده و به طریقه درست کردن خود لباس نیز مربوط شود. برخلاف بیشتر طرح‌ها، تنها یک استایل از طرح چهل تکه وجود ندارد. مربع‌های نامساوی و ترکیب‌های غیرمنتظره این طرح را بسیار خاص می‌کنند.

پارچه طرح دار

پارچه‌های تای دای یا ابروبادی

تای دای یا ابروبادی طرح رسمی سال ۲۰۲۰ است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این عاشقش باشیم. در حالی که این طرح در تابستان بسیار محبوب بود اما شما به راحتی می‌توانید آن را به عنوان محبوب‌ترین پارچه طرح دار در پاییز و زمستان استفاده کنید، تنها کافیست تا کمی رنگ‌های آن را مناسب انتخاب کنید. درست است که این طرح با رنگارنگی خود شناخته می‌شود اما اگر شما به دنبال تیره نگه‌داشتن استایل خود برای این فصل هستید، می‌توانید انواع مینیمال این طرح را نیز پیدا کنید.

پارچه طرح دار مجلسی

پارچه‌های آرتیستی

طرح‌های جدید دائما در حال وارد شدن به دنیای مد و فشن هستند و استایل‌های مختلف بسیاری دارند. آرتیست‌هایی که کالکشن‌های خود را طراحی می‌کنند معمولا پارچه طرح دار خاص و متفاوتی دارند که توسط خودشان دیزاین شده است. این دیزاین‌های چشم‌گیر به شما ظاهری کاملا متفاوت از دیگران می‌دهند.

پارچه طرح دار فانتزی

پارچه‌های ارتشی یک پارچه طرح دار همه‌پسند

از استایل‌های خیابانی گرفته تا دیگر انواع تیپ‌ها، طرح ارتشی در دنیای مد و فشن کلاسیک در نظر گرفته می‌شود. طرح‌های ارتشی که در انواع رنگ‌ها و دیزاین‌ها وجود دارد، برای اضافه کردن کمی تنوع به تیپ و کمد شما بسیار زییا و مناسب هستند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پاییز امسال خوش تیپ‌تر از همیشه باشید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…