ترفندهای حرفه‌ای برای حالت دادن مو

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چگونه موهای زیبایی داشته باشیم؟ چگونه موهای خود را حالت دهیم؟ راز افرادی که موهای زیبا دارند چیست؟ داشتن موی زیبا و خوش حالت آرزوی همه‌ی افراد است.
Untitled 1 204 ترفندهای حرفه‌ای برای حالت دادن مو

در این مطلب از مجله دلتا نکاتی به ظاهر ساده درباره‌ی حالت دادن مو می‌خوانید که زیبایی موها را برای شما از یک آرزو به یک امر طبیعی تبدیل می‌کند. این رازهای کوچک به شما کمک می‌کند تا همیشه با موهای خود زیبا به‌نظر برسید.

نکاتی درباره حالت دادن مو با سشوار و خشک کردن مو

برای حالت دادن مو با سشوار موهای خود را دور برس پیچ بپیچید ولی به سرعت باز نکنید. کمی صبر کنید تا موها در همان حالت سرد شود و بعد موها را از دور برس باز کنید.

برای حجم دادن به موها ابتدا ریشه‌های موها را خشک کنید. سپس انگشت‌ها را لای موها ببرید و آن‌ها را بالا نگه دارید. بعد ساقه‌ی موها را سشوار بکشید تا صاف شوند.

اگر می‌خواهید حالت موها بعد از سشوار کشیدن تغییر نکند، موها باید کاملا خشک شوند. از حالت‌دهنده‌ها یا فریزکننده مو استفاده کنید.

حالت دادن مو

نکاتی درباره‌ مدل دادن‌ مو

اگر وقت ندارید دوش بگیرید موهای خود را پشت سر گوجه کنید و روی آن ژل یا واکس بدون روغن بزنید تا براق به نظر بیاید. به این ترتیب موها چرب به نظر نمی‌رسند.

برای حالت دادن مو به صورت پف، آن‌ها را خلاف جهت رشد طبیعی موها سشوار بکشید و گوجه کنید یا باز بگذارید.

برای دم اسبی کردن موها، سر را به اندازه‌ی ۴۵ درجه به سمت عقب نگه دارید و با برس همه‌ی موها را به طرف عقب جمع کنید.

اگر وقت کمی برای حالت دادن به موهای خود دارید، از انواع مدل‌های دم اسبی استفاده کنید. با تغییری کوچک و خلاقانه حالت موهای خود را زیبا کنید.

برای این که موها راحت‌تر پرحجم و حالت‌دار شود، قبل از خواب موها را با شامپوی مخصوص موهای خشک بشویید. موها را گوجه کنید و با همان حالت بخوابید.

حالت دادن مو

ترفندهای حرفه‌ای برای حالت دادن مو

برای این که هنگام استفاده از اسپری‌های حالت دهنده، موهای شما خشک نشود و به همدیگر نچسبد چند قطره روغن مو را کف دست بمالید و موها را به آرامی چنگ بزنید و سپس از اسپری حالت دهنده استفاده کنید.

برای حالت دادن مو می‌توانید دسته‌ای از مو را لای گیره‌ی اتوی مو بگذارید و بقیه موها را به دور آن بپیچید. دو دقیقه صبر کنید و سپس به آرامی باز کنید.

اگر می‌خواهید در طول شب، حالت موها حفظ شود دستمال یا روسری نرم و ظریف روی سر خود ببندید. موها کاملا پوشیده باشد.

برای صاف کردن موها آن‌ها را هنگام خشک کردن، به طرف پایین شانه کنید تا خشک شوند. تکرار این کار باعث می‌شود به مرور زمان حالت مو تغییر کند و صاف شود.

اگر از سشوار برای حالت دادن مو استفاده می‌کنید، جهت نگه‌داشتن اتو مو یا برس را از حالت عمودی به افقی و بالعکس تغییر دهید. این کار را مدام تکرار کنید تا فرهای خوش فرم‌تری داشته باشید.

Untitled 1 208 ترفندهای حرفه‌ای برای حالت دادن مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب رنگ مو نارنجی مناسب فصل پاییز را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…