پاییز امسال خوش تیپ‌تر از همیشه باشید

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به شرایط متغیر هوا نوع آیتم‌هایی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید، باید انعطاف لازم را داشته باشند.
Untitled 1 199 پاییز امسال خوش تیپ‌تر از همیشه باشید

مانند هر فصلی، استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگی‌های خاص خودش را دارد، از آیتم‌هایی که می‌توانید در ست‌های پاییزه خود از آن‌ها استفاده کنید تا انتخاب رنگ‌هایی که با برگ‌های رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند. در این مطلب از مجله دلتا به چند ست پاییزی می‌پردازیم.

بررسی چند ست پاییزی جذاب

ست پاییزی با کت و دامن

ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی برای استفاده در فصل پاییز است. چنانچه در این ترکیب رنگی کمی نارنجی یا خردلی اضافه شود ترکیب رنگی بی‌نظیر خواهد بود.

یکی از بهترین آیتم‌های پاییزی برای استایل در این فصل کت‌های پاییزه است. کتی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید نباید خیلی کلفت و ضخیم و یا خیلی نازک باشد تا برای هوای متعادل نسبتا خنک پاییزی مناسب باشد.

دامن‌های پاییزی هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست پاییزی هستند، ترکیب دامن پاییزه با جوراب‌شلواری و بوت یا نیم‌بوت بسیار دلنشین است.

ست پاییزی

استایل مونوکروم پاییزه

ترکیب مونوکروم طوسی، سفید و مشکی ترکیبی شبیه به عکس‌های سیاه و سفید قدیمی پدید می‌آورد. حال اگر به این ست مونوکروم یک آیتم با رنگ بولد و درخشان اضافه کنیم، حاصل کار بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد خواهد بود.

یکی از قابلیت‌هایی که استایل پاییزی در اختیار ما قرار می‌دهد امکان ست کردن آیتم‌هایی با بافت‌های مختلف در کنار یکدیگر است، بنابراین در استایل‌های مونوکروم امکان ست کردن تناژهای مختلف رنگی در بافت‌های مختلف ترکیبی جذاب و خاص پدید می‌آورد.

ست پاییزی

استایل پاییزی بوهو با ترکیب قرمز و خردلی

رنگ خردلی یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها برای فصل پاییز است، ترکیب این رنگ فوق‌العاده با قرمز، تداعی‌کننده‌ برگ‌های قرمز و زرد و نارنجی درختان است. در این ست پاییزی به سبک بوهو، از آیتم‌های قرمز، کرم و خردلی استفاده کرده‌ایم.

ست پاییزی

ست پاییزی شیک کژوال با ترنچ‌کت و ترکیب رنگی کرم و سبز

ترنچ‌کت‌ها یکی از آیتم‌های جذاب پاییزه‌اند، آیتم‌هایی شیک که بهتر است در کمد کپسولی پاییزه خود داشته باشید تا بتوانید انواع ست پاییزی شیک، کژوال و رسمی را با آن‌ها بسازید. این ترنچ‌کت جذاب به رنگ کرم آیتم اصلی این ست جذاب پاییزه است. گروه رنگی کرم و بژ را با رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای، سرمه‌ای، عنابی، قرمز و… می‌توان ست کرد. اما یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌ها با این گروه‌های رنگی، رنگ سبز است که برای فصل پاییز هم ترکیب دلنشینی را می‌آفریند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش ست کنیم؟ را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…