دلتا ۸۵۰ در دی ماه ۹۷ ، خوش درخشید

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل هلدینگ دلتا طی مراسمی آژانس 850 را به عنوان برترین آژانس گروه املاک دلتا در دی‎ماه 97 معرفی کرد.
درخشش

دلتا ۸۵۰ در دی ماه ۹۷ ، خوش درخشید.

مراسم معرفی برترین آژانس املاک دلتا در دی ماه ۹۷، چهارشنبه سوم بهمن ، با حضور مدیر عامل هلدینگ دلتا و جمعی از مدیران ، سرپرستان و مشاوران آژانس های تابعه و همچنین مسئولان و کارکنان دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش مجله دلتا ، محمد تقوی مدیر عامل هلدینگ دلتا درآغاز سخن، دلتا ۸۵۰ را به عنوان آژانس برتر دی‎ماه ۹۷ معرفی کرد و این موفقیت را به همکاران خوب و پرتلاش دلتا ۸۵۰ تبریک گفت.

دلتا 850

وی با اشاره به شرایط سخت بازار معاملات املاک تصریح کرد: موفقیت آژانس دلتا۸۵۰  نتیجه مدیریت شایسته آقایان سیار و سیاوش است و من به همه همکارانم در آژانس دلتا ۸۵۰ افتخار می‎کنم .

مدیر عامل هلدینگ دلتا در ادامه، آژانس های املاک دلتا ۵ و دلتا ۲×۲ را به عنوان مقام های دوم و سوم آژانس های برتر املاک دلتا اعلام کرد.

در این مراسم محمد تقوی ، آقایان قربانی از آژانس دلتا ۲×۲ ، کهنسال از دلتا ۵ و سیار از  دلتا ۸۵۰ را به عنوان  مقام های اول تا سوم مدیران معاملات معرفی کرد و جوایز نقدی همراه با تقدیر نامه به آن‎ها اهدا شد.

در ضمن  آقایان سیاوش ، تجریشی و شریف به عنوان مقام های چهارم تا ششم مدیران معاملات معرفی شدند.

2 21 دلتا 850 در دی ماه 97 ، خوش درخشید

در ادامه همچنین،آقایان مختاری از آژانس دلتا ۵، دانایی و صدقی به طور مشترک  از ۲×۲  و دلتا ۵ و یعقوبی کیان از  ۸۵۰ به عنوان سرپرست های اول تا سوم به حاضران معرفی شدند.

در ضمن آقایان ماهان از دلتا ۸۵۰ ، آرام از دلتا ۵ و کوین از آژانس دلتا ۵ در بخش اجاره به خارجی به عنوان مشاوران اول تا سوم آژانس های املاک دلتا معرفی شدند.

گزارش  کامل این مراسم به زودی در مجله دلتا منتشر خواهد شد.

با مجله دلتا همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…