چگونه به جنگ پیری پوست برویم؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داروخانه‌ها سرشار از محصولاتی هستند که ادعا می‌کنند بیماری‌های مرتبط با پیری را حل می‌‌کنند اما بهترین روش‌ برای جلوگیری از پیری زودرس، استفاده از محصولات طبیعی است.
Untitled 1 179 چگونه به جنگ پیری پوست برویم؟

مواردی از محصولات طبیعی وجود دارد که می‌تواند به ما در جلوگیری از پیری پوست صورت کمک کند. در ادامه به بررسی درمان‌های طبیعی کاهش علایم پیری می‌پردازیم. با مجله دلتا همراه باشید.

جلوگیری و درمان طبیعی پیری

آب

با توجه به اینکه تقریبا ۶۰ درصد از بدن ما را آب تشکیل می‌دهد، منطقی به‌نظر می‌رسد که نوشیدن آب کافی امید به زندگی را در زندگی ما بهبود بخشد.

علاوه بر موارد ذکر شده آب کمک می‌کند تا پوست ما مانند یک انگور تازه در برابر یک کشمش خشک شده حفظ شود. برخی از برندهای آب معدنی حتی منیزیم، کلسیم و فسفات را نیز ارائه می‌دهند.
پیری پوست صورت

زردچوبه برای جلوگیری از پیری پوست صورت

اگر می‌‎خواهید در طول ده‌‌ها سال ذهنی تیز داشته باشید، از زردچوبه استفاده کنید. مطالعات همچنین نشان می‌دهد که زردچوبه در از بین بردن بسیاری از بیماری‌های مزمن مرتبط با پیری مانند بیماری‌های قلبی، آلزایمر، دیابت و سرطان مفید است. این چیزی است که وقتی زردچوبه بیشتری می‌خورید اتفاق می‌افتد.

ویتامین D

اگر شما به اندازه کافی در معرض نور خورشید قرار نمی‌گیرید، این می‌‌تواند به این معنی باشد که شما ویتامین D را که در واقع هورمونی است که نقش کلیدی در تمام سیستم‌‌های بدن ایفا می‌کند، به خوبی سنتز نمی‌کنید. همچنین ویتامین D برای جلوگیری از پیری پوست صورت مناسب است.

بزرگسالان مسن ویتامین D را کمتر از افراد جوان‌تر دریافت می‌کنند، بنابراین مصرف مکمل‌های ویتامین D بسیار مهم است.

پیری پوست صورت

روغن نارگیل برای جلوگیری از پیری پوست صورت

خواص روغن نارگیل توجه زیادی را به خود جلب کرده‌ است، این روغن یک ماده مغذی فوق‌العاده است و مردم سراسر جهان از آن به عنوان درمان طبیعی برای هزاران بیماری استفاده می‌‌کنند. برخی مطالعات نشان می‌دهد که این روغن می‌تواند عملکرد شناختی را در افراد مبتلا به بیماری آلزایمر بهبود بخشد.

نه تنها این بررسی، بلکه سایر آزمایش‌های حیوانی نیز نشان داده‌اند که آنتی ‌اکسیدان موجود در روغن نارگیل می‌تواند به کاهش علائم آرتروز، جلوگیری از آسیب استخوان و کاهش استرس اکسیداتیو کمک کند.

اسیدهای چرب امگا ۳

این چربی مفید برای سلامتی بدن با لیستی از مزایا مثل بهبود چشم، مغز، سلامت قلب، مبارزه با افسردگی و اضطراب ضروری است. برخی تحقیقات نشان می‌دهند که اسیدهای چرب امگا ۳ نیز می‌توانند به کاهش درد مفاصل مربوط به التهاب کمک کنند و جذب کلسیم را برای به حداکثر رساندن مقاومت استخوان افزایش دهند.

چای سبز برای جلوگیری از پیری پوست صورت

قرن‌‌ها است طبیبان سنتی این نوشیدنی را به عنوان تقویت‌کننده عمر طولانی تحسین می‌کنند. افرادی که چای سبز را به طور منظم مصرف می‌‌کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به پیری پوست صورت، بیماری‌های قلبی و مرگ زودرس قرار دارند.

علاوه بر این، چای سبز دارای مزایای تقویت مغز است و به‌نظر می‌رسد حافظه و توجه را افزایش می‌دهد. نوشیدن یک تا دو فنجان چای سبز در روز، به جای قهوه ایده‌ای عالی است.

پیری پوست صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب فواید آب سیب زمینی برای جلوگیری از پیری پوست را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…