طبیعی آرایش کنید تا زیباتر دیده شوید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگامی که صحبت از آرایش کردن می‌شود، گاهی حتی کم آن هم زیاد است.
Untitled 1 171 طبیعی آرایش کنید تا زیباتر دیده شوید

آرایش طبیعی صورت رویکردی ساده به آرایش است که روی نواحی‌های کم و اصلی تمرکز می‌کند و آن‌ها را با روشی بسیار ملایم در بهترین حالت خود به نمایش می‌گذارد. در این مطلب از مجله دلتا به این نوع آرایش می‌پردازیم.

با آرایش طبیعی صورت زیباتر باشید

از پوست خود مراقبت کنید

نکته اصلی آرایش عالی، داشتن بومی خالی و بی‌نقص برای کار کردن روی آن است، پس مهم است که روتین مراقبت پوستی خوبی داشته باشید. این مورد مخصوصا هنگام انجام آرایش طبیعی بسیار مهم می‌شود زیرا شما در این نحوه آرایش از فاندیشن یا کانسیلر سبک‌تر استفاده می‌کنید.

جدای از تمیز کردن و تونر زدن به پوست، چند مرحله اضافی دیگر وجود دارد که شما می‌توانید با انجام آن‌ها پوست خود را درخشان کنید. ابتدا آکنه‌ها و جوش‌های سر سیاه پوست خود را از بین ببرید تا مطمئن شوید که پوست شما بافت نرمی دارد.

آرایش طبیعی صورت

مرطوب کننده، ضدآفتاب و پرایمر

قبل از شروع کردن آرایش طبیعی صورت خود، حتما باید مطمئن باشید که پوست شما آب رسانی و در مقابل آفتاب محافظت شده و همچنین روی آن از پرایمر استفاده کردید. نوع مرطوب کننده‌ای که استفاده می‌کنید، باید بر اساس نوع پوستتان یعنی چرب، خشک یا مختلط باشد اما مرطوب کننده ممکن است بسته به فصل نیز تغییر کند.

در مرحله بعدی، وقت استفاده از پرایمر است! پرایمر باعث می‌شود که بعد از اتمام میکاپ، پوست شما حتی ظاهری صاف‌تر و بی‌نقص‌تر داشته باشد. پرایمر نه‌تنها چین و چروک و منافذ صورت را مات می‌کند بلکه زمینه‌ای نرم برای محو شدن فاندیشن روی آن درست می‌کند.

آرایش طبیعی صورت

برای آرایش طبیعی صورت فاندیشن بزنید

میکاپ طبیعی به صورت کلی تنها به یک یا دو رنگ سایه ملایم نیاز دارید که به این معنی است که سایه‌های شما به صورت مشخصی زیر چشم نخواهد ریخت، پس مشکلی ندارد که ابتدا از فاندیشن استفاده کنید. جهت انجام آرایشی طبیعی، شما باید فاندیشنی پیدا کنید که پوشانندگی کم تا متوسط دارد، فاندیشن غلیظ و سنگین می‌تواند بیشتر ویژگی‌های صورت شما را محو کند.

انتخاب فاندیشنی که مواد آن با نوع پوست شما سازگار باشد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین باید آن رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما نزدیک‌تر است.

آرایش طبیعی صورت

از کانسیلر و پودر در آرایش طبیعی صورت استفاده کنید

برای داشتن آرایشی با ظاهری عالی، کانسیلر یکی از واجبات است. اما از آنجایی که هنوز می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، حتما باید با استفاده کم از آن شروع کنید. همچنین ممکن است نخواهید کک و مک‌های خود را بپوشانید. از کانسیلری استفاده کنید که بافتی مانند فاندیشن شما دارد، در نتیجه آن‌ها به صورت یک‌دست با یکدیگر ترکیب می‌شوند.‍

از کانسیلر خود با براش استفاده کرده و با استفاده از نوک انگشت خود آن را کاملا محو کنید. سپس روی آن را با مقداری پودر فیکس بپوشانید. از پوردی موزی رنگ برای زیر چشم‌های خود استفاده کنید تا درخشندگی اضافی به آن ناحیه بدهید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۹ ترند آرایشی برای پاییز و زمستان امسال را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

    چه خوب

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…