۶ عادت روزانه برای زیبایی چشم‌ها

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درست است بعضی اوقات فقط در روز کافی نیست ساعت خواب خوب داشته باشید. ژنتیک، جاذبه، استرس و لبخند زدن می‌توانند در زیبایی چشم‌های شما تاثیرگذار باشند.
Untitled 1 160 6 عادت روزانه برای زیبایی چشم‌ها

برخی از عادت‌های روزمره ما تاثیر زیادی بر زیبایی چشم دارند. بیاموزید چه کاری را در مورد زیبایی چشم اشتباه انجام می‌دهید و چه مراحلی را باید برای بازگرداندن درخشش زیبایی چشم خود انجام دهید. ما در این مطلب از مجله دلتا شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.

عادت‌های روزانه برای زیبایی چشم

ناحیه چشم خود را پاک کنید

همه ما می‌دانیم که آرایش چشم را باید قبل خواب پاک کنیم، مهم نیست چقدر ممکن است خسته باشیم. بنابراین آنچه را که هر انسان خواب‌آلود و خسته انجام می‌دهد، انجام می‌دهید. شما چشمان خود را تمیز می‌مالید. برداشتن شدید آرایش می‌تواند باعث از بین بردن لطافت پوست زیر چشم شود. برای پاک کردن آرایش چشم خود از یک پاک‌کننده روغنی استفاده کنید.

زیبایی چشم

از کرم چشم برای زیبایی چشم استفاده کنید

کرم دور چشم یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ضد پیری برای زیبایی چشم شما است. این یکی از رایج‌ترین مواردی است که نادیده گرفته می‌شود. پوست اطراف چشم شما باریکترین پوست روی تمام بدن است و باعث می‌شود که آن را بسیار حساس‌تر و مستعد آسیب کنید.

از کرم دور چشم خود درست استفاده کنید

پیدا کردن کرم چشم مناسب برای زیبایی چشم‌های شما تنها نیمی از نبرد است. نحوه استفاده از کرم چشم نیمی دیگر از آن است. پس از شستن صورت و استفاده از سرم و مرطوب‌کننده خود، یک کرم دور چشم یا ژل به اندازه نخود را با انگشت حلقه خود بکشید و نقاط کوچک را زیر و اطراف چشم و استخوان ابرو بکشید. هرگز پوست را نکشید.

زیبایی چشم

از دستگاه تنظیم‌کننده صورت استفاده کنید

هنگام صاف کردن خطوط و چین و چروک‌های مناسب، همراه با استفاده از کرم مناسب چشم، استفاده روزانه از یک دستگاه تسکین‌دهنده صورت یکی دیگر از راه‌های موثر برای سفت و محکم کردن سریع پوست است. می‌تواند ظاهر پوست را تنها در ۵ دقیقه صاف و محکم کند.

از تاثیر ابرو خود بر زیبایی چشم غافل نشوید

داشتن ابروهای ضخیم‌تر، زیبایی چشم را کامل‌تر می‌کند پس این‌ها فقط یک روند گذرا نیستند. آن‌ها واقعا نشانه جوانی و سلامتی هستند. تقویت کننده یا آرایش ابرو می‌تواند یک تغییر دهنده کامل باشد. ابروهای نازک و پراکنده را به قوس‌های زیبا و خوب صورت تبدیل می‌کند.

تغذیه درست داشته باشید

اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما سرشار از مواد مغذی لازم برای روشن‌تر و جوان‌تر به نظر رسیدن پوست در اطراف چشم است. ویتامین K تولید کلاژن و رشد سلول جدید را تشویق می‌کند. همچنین ویتامین C پوست را روشن‌تر می‌کند و از آسیب بیشتر جلوگیری می‌کند و ویتامین B تولید اسیدهای چرب را تقویت می‌کند و این به پوست کمک می‌کند تا خاصیت ارتجاعی را حفظ کند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مشابه راهکارهای داشتن چشم‌های درشت را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

    عالی‍🤗مثل‍ همیشه‍🤩

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…