۷ راهکار ساده که تیپ شما را جذاب می‌کند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس افراد می‌تواند گویای چیزهای زیادی باشد. برخی مواقع تنها کار برای داشتن ظاهری آراسته شستن، اتو کردن و اندازه بودن لباس‌ها است.
Untitled 1 152 7 راهکار ساده که تیپ شما را جذاب می‌کند

برخی از خانم‌ها یک گام جلوتر از مرحله آراسته به‌نظر رسیدن هستند و از نکته‌های هوشمندانه‌تری برای داشتن استایل جذاب استفاده می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم این نکات را بیاوریم.

ترفندهای کوچکی که استایل شما را جذاب می‌کند

کمربند خود را غیر رسمی ببندید

حتی عادی‌ترین کمربند، می‌تواند ظاهر شما را کاملا تغییر دهد و به شما برای داشتن یک استایل جذاب کمک کند. به عنوان مثال کمربندهایی با عرض متوسط را ​​با کت‌های اورسایز امتحان کنید. در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد که می‌تواند ظاهر شما را به یک مدل کاملا جدید تبدیل کند، کمربند شما باید طوری به نظر برسد که گویی شما آن را در آخرین لحظه بسته‌اید.

استایل جذاب

کفش‌های رنگی بپوشید

کفش‌هایی با رنگ روشن، می‌تواند جزئیات جالب توجهی را به ظاهر شما بیفزاید. بهتر است از رنگ‌هایی که با لباس هماهنگ است استفاده و از رنگ‌های ناهماهنگ پرهیز کنید. شلوار جین و تیشرت‌های معمولی با پوشیدن کفش‌های روشن، یک استایل جذاب به‌نظر می‌رسند.

استایل جذاب

عینک آفتابی مربعی بزنید

این اکسسوری شیک باید در کمد شما باشد، زیرا این مدل تقریبا برای همه افراد مناسب است و شما را شیک‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. لازم نیست تا تابستان صبر کنید که بتوانید از عینک آفتابی خود استفاده کنید. حتی در زمستان، هنگامی که خورشید آنقدر درخشان باشد که نتوانید چشمان خود را باز نگه‌دارید می‌توانید برای محافظت از چشمان خود و زیباتر شدن آن‌ها، از عینک آفتابی استفاده کنید.

استایل جذاب

از لباس‌های سفید رنگ برای داشتن استایل جذاب استفاده کنید

لباس‌های سفید واقعا جذاب هستند و پوشیدن رنگ سفید، باعث می‌شود شما ظاهری جدید و جوان‌تر داشته باشید. لباس‌های سفید نیاز به مراقبت بیشتری دارند، ولی ارزش امتحان کردن را دارند.

 

از اکسسوری‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید

اگر از اکسسوری‌های جالب مثل کیف دستی یا شال گردن رنگی در استایل خود استفاده کنید باعث می‌شود که استایل جذاب خود را داشته باشید. لباس‌های رنگی به تکمیل کردن استایل شما کمک می‌کنند.

Untitled 1 157 7 راهکار ساده که تیپ شما را جذاب می‌کند

از گوشواره‌های ناهماهنگ استفاده کنید

می‌توانید از گوشواره‌های ساده برای داشتن استایل جذاب استفاده کنید و یا طبق سلیقه‌ خود گوشواره‌های بزرگتر را انتخاب کنید. در واقع، تفاوت بین رنگ، سبک و اندازه بین گوشواره‌ها بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید با استفاده از گوشواره‌هایی که از قبل داشتید، یک ترکیب زیبا بسازید و اولین نفر در اطرافیان باشید که این کار را انجام داده است.

Untitled 1 158 7 راهکار ساده که تیپ شما را جذاب می‌کند

ترکیب رنگ طوسی و قهوه‌ای برای داشتن یک استایل جذاب

استفاده از رنگ قهوه‌ای در استایل باعث می‌شود که جذاب‌تر به‌نظر برسید. در همین راستا، سایه‌های شتری به همراه طوسی بسیار زیبا می‌شوند.

Untitled 1 159 7 راهکار ساده که تیپ شما را جذاب می‌کند

پیشنهاد مطالعه: برای مطالب بیشتر می‌توانید استایل‌های جذاب زنانه با پالتو بلند و اورسایز را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۰ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…