۷ تابلو شیک و مدرن برای دکوراسیون پذیرایی شما

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تابلوها همان‌قدر که می‌توانند به زیبایی اتاق شما کمک می‌کنند، می‌توانند از یکپارچگی و تناسب آن نیز کم کنند. پس در انتخاب تابلو باید دقت زیادی را به خرج دهید.
تابلو برای اتاق پذیرایی

بی‌شک اتاق پذیرایی مهم‌ترین بخش هر خانه‌ای محسوب می‌شود و تزیین آن با دکور یا تابلوهای جذاب نیز کاملا ضروری است. آیا هر تابلویی با دکوراسیون اتاق پذیرایی ما متناسب است؟ چگونه تابلو برای اتاق پذیرایی خود پیدا کنیم؟ با مجله دلتا همراه باشید.

تابلو چند تکه مدرن

در دکوراسیون منزل و خصوصا دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی، استفاده از تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی به تابلوهایی با ابعاد بزرگ و کوچک با قاب‌های تکراری محدود نمی‌شود.

این تابلوها بسیار خلاقانه طراحی می‌شوند و توجه افراد را به دکوراسیون منزل شما جلب می‌کنند. ازاین‌رو استفاده از چنین تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی منزل‌هایی که ساده هستند می‌تواند باعث ایجادنوعی شکستگی در این طراحی‌های ساده شده و به نقطه عطف اتاق پذیرایی شما تبدیل گردد.

تابلو برای اتاق پذیرایی

تابلو فانتزی

تابلوهای فانتزی از انواع مدل‌های تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی هستند و به علت طراحی‌هایی که دارند برای منازلی با دکوراسیون داخلی مدرن انتخابی ایده‌آل و مناسب به‌حساب می‌آیند. علاوه بر طرح و رنگ‌های به‌کاربرده شده در انتخاب تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی باید به ابعاد آن نیز توجه کرد.

تابلو برای اتاق پذیرایی

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلوهای دکوراتیو معمولا از نقاشی‌های دکوراتیو تشکیل می‌شوند. تابلوهای دکوراتیو می‌توانند چند تکه باشند یا یک تکه، مهم‌ترین تفاوت آن‌ها با سایر تابلوها در این است که از رنگ‌های متنوعی و جان‌بخشی در آن‌ها استفاده می‌شود. همین‌طور این تابلوها نقش کاربردی در دکوراسیون خانه دارند و بدون آن‌ها دکوراسیون اتاق ناقص به‌نظر می‌رسد.

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلو کلاسیک

تابلو نقاشی کلاسیک به تابلوهایی گفته می‌شود که نقاشی‌های روی آن به سبک کلاسیک کشیده شده باشند. آثار کلاسیک به آثاری گفته می‌شود که در هر کشوری به‌عنوان آثار ماندگار و جاودانی است و مایه‌ افتخار ملی آن کشور به‌شمار می‌آید. اگر از چیزهای قدیمی خوشتان می‌آید و حس نوستالژی قوی‌ترین حس در ذهن شما محسوب می‌شود، می‌توانید با انتخاب تابلوهای کلاسیک برای اتاق پذیرایی خود لذت ببرید.

تابلو کلاسیک

تابلوهای سلطنتی

هر کدام از تابلوهای سلطنتی در دل خود داستانی را روایت می‌کنند و هرکسی با نگاه کردن به آن‌ها، تفاسیر متفاوتی از آن‌ها خواهد داشت.

اگر در خانه‌ خود از مبلمان سلطنتی، معماری سلطنتی، از لوازم سلطنتی، لوسترهای خیلی خاص و موارد مشابه دیگر استفاده می‌کنید، این مدل‌ها می‌توانند با سبک اتاق پذیرایی شما یکپارچه باشند.

تابلوهای سلطنتی

تابلوهای هنری

یکی دیگر از راه‌هایی که در دکوراسیون‌های داخلی پذیرایی از تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی استفاده می‌کنند، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های هنری و خاص است. ازاین‌رو می‌توانید در زمان خرید تابلو برای اتاق پذیرایی منزل خود به سراغ تابلوهای خاص و هنری بروید. گزینه‌ دیگر استفاده از تابلوهای دست‌ساز به‌عنوان تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی است.

تابلوهای هنری

تابلوهای نقل قول

تابلوهای نقل قول تابلوهایی هستند که روی آن‌ها جملات انگیزشی، جملات بزرگان و جملات عاطفی نوشته شده است. این تابلوها می‌توانند نشانی از شخصیت و علایق شما باشند.

فقط به خاطر داشته باشید، روی تابلوها جمله‌ای نوشته شده باشد که شما به آن معتقد باشید و یا هر بار با خواندن آن روحتان تازه شود. شما حتی می‌توانید جملات مورد علاقه‌ خود را برای طراحی روی چنین تابلوهایی سفارش دهید.

تابلوهای نقل قول

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه چیدمان پذیرایی را به بهترین شکل تغییر دهیم؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…