دکور آشپزخانه را با ۷ ایده کم‌هزینه متحول کنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از ساده‌ترین وسایل و راهکارها دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه خود را تغییر دهید.
دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

از دیزاین و چیدمان قدیمی آشپزخانه خسته شده‌اید؟ شاید فکر کنید که برای داشتن آشپزخانه‌ای زیبا و دوست داشتنی، باید بودجه‌ای هنگفت کنار بگذارید، اما این یک باور غلط است. با ما همراه باشید تا در این مطلب از مجله دلتا ۷ نکته کاربردی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه را به شما بگوییم.

تعویض پرده؛ ارزان‌ترین راه برای تغییر دکوراسیون

ساده‌ترین راه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه تعویض پرده آشپزخانه است. با اینکه اغلب اوقات در تغییر چیدمان فضا‌های کوچک، به پرده توجهی نمی‌شود؛ اما در اصل یکی از ارزان‌ترین ایده‌ها، برای دادن چهره‌ای نو به آشپزخانه شما است. در خرید پرده دقت کرده و آن را متناسب با سبک و رنگی که در چیدمان آشپزخانه وجود دارد انتخاب کنید.

دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

رنگ‌زدن کابینت؛ بهترین روش برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

کابینت مهم‌ترین بخش هر آشپزخانه بوده و محل جمع آوری و مرتب کردن وسایل مخصوص آشپزی است. رنگ کردن کابینت، یک راه مقرون‌به‌صرفه برای دادن چهره‌ای جدید به آشپزخانه است. رنگی را انتخاب کنید که نه تنها مناسب دکور آشپزخانه باشد، بلکه به شما نیز حس خوبی القا کند.

دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، نور بیاورید

نورپردازی مناسب در آشپزخانه، حرف اول را برای آشپزی بی‌دردسر و البته داشتن آشپزخانه‌ای با چیدمان زیبا می‌زند. اگر آشپزخانه نورگیری ندارید، باید از تجهیزات نوپردازی مناسب برای آشپزخانه استفاده کنید. می‌توانید لوستری کوچک را در آشپزخانه نصب کرده و در کنار آن از لامپ‌های هالوژن استفاده کنید.

باید فکری هم برای نورپردازی پایین کابینت و نورپردازی اپن کابینت بکنید. برای داشتن یک نورپردازی خاص، از لامپ‌های ال‌ای‌دی در کابینت و چراغ سنسوردار در داخل کابینت استفاده کنید.

نورپردازی آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمک فضا‌های بلااستفاده

یک راه ساده، استفاده از شلف‌ یا قفسه روی دیوار است. با وجود قفسه‌ها و شلف‌های دیواری، می‌توانید تعدادی مجسمه، گلدان و سایر المان‌های تزیینی که قبلا فضایی برای آن‌ها نداشتید را در آشپزخانه قرار دهید.

اگر بهم ریختگی کابینت‌ها و شلوغی آشپزخانه، برای شما خسته کننده است، به شما نظم دهنده کشوی کابینت را پیشنهاد می‌کنیم. در این صورت می‌توانید از تمام فضا‌های خالی بهترین استفاده را بکنید.

شلف در دکوراسیون آشپزخانه

تغییر چیدمان آشپزخانه

گاهی اوقات نیاز به کنار گذاشتن بودجه و خرید هیچ وسیله تازه‌ای نیست. فقط کافیست با تغییر چیدمان و جابه‌جا کردن لوازم کوچک و بزرگ، یک دکور جدید به آشپزخانه بدهید.

تغییر چیدمان آشپزخانه

استفاده از گل و گیاه

اگر اهل نگه‌داری گل و گیاه هستید، هیچ اشکالی ندارد که تعدادی از گلدان‌ها را به آشپزخانه بیاورید. داشتن یک گلدان از ریحان و جعفری تازه در آشپزخانه، جدا از اینکه ظاهری جذاب به فضا می‌دهد، کمک بزرگی هم برای آشپزی خواهد بود.

استفاده از گل و گیاه

تعویض رومیزی میز غذاخوری

اگر در آشپزخانه میز ناهارخوری قرار داده‌اید، نیازی نیست برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، از تعویض میز ناهارخوری شروع کنید؛ فقط باید یک رومیزی جدید برای آن تهیه کنید.

میز غذاخوری در آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ تابلو شیک و مدرن برای دکوراسیون پذیرایی شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

    عالی بود😍

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…