ایده‌های پوشیدن پلیور در هوای سرد

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاییز یک فصل عالی است که می‌توان در آن زیبا‌ترین و به‌روزترین لباس‌ها را پوشید. اما اگر بخواهیم کمی رو‌راست باشیم باید بگوییم انتخاب لباس برای این فصل کمی هم چالش برانگیز است.
Untitled 1 143 ایده‌های پوشیدن پلیور در هوای سرد

پلیور یکی از لباس‌هایی است که در فصل سرما با آن می‌توانید استایل‌های متفاوت و جذابی داشته باشید. اما فراموش نکنید خیلی مهم است که پلیور خود را با چه لباسی ست می‌کنید. در این مطلب از مجله دلتا ما مجموعه‌ای از ایده‌های ست کردن لباس با پلیور را آورده‌ایم.

ست کردن پلیور در فصل سرد، یک قدم تا خوش‌پوش بودن

یک ایده اسپرت

پوشیدن پلیور اسپرت با طرح نواری و دانه‌های برفی برای فصل سرد یک ایده عالی است. کافی است آن را با یک شلوار مشکی شیک و رسمی ست کنید. اضافه کردن یک کیف زیبا و یک جفت کفش مشکی کلاسیک این پوشش شما را چشم‌گیر‌تر خواهد کرد.

 

پوشش یک رنگ

پوشش یک‌رنگ یکی از بهترین ایده‌ها برای لباس‌های فصلی است. این نوع پوشش همه جا جزو محبوب‌ترین‌ها است، از مجله‌ها و وبلاگ‌‌های مد و لباس گرفته تا استایل‌های خیابانی. کافی است یک پلیور شیک را با شلوار هم‌رنگ آن ست کنید و چه بهتر که پایین پولیور شما داخل شلوارتان قرار گیرد به طوری که کمری شلوار پیدا باشد و به این ترتیب یک ست هم رنگ بی‌نظیر و جذاب ایجاد کنید.

پلیور

پلیور یقه اسکی و دامن ماکسی

در فصل‌های سرد سال، لباس هرچه پوشیده‌تر و گرم‌تر، بهتر! مثلا یک پولیور یقه اسکی ساده با رنگ ملایم را در نظر بگیرید که با یک دامن ماکسی چهار‌خونه ست شده است.

پلیور

شلوار راه راه و پلیور صورتی

یک پلیور صورتی آبنباتی زیبا دارید، اما نمی‌دانید آن را با چه شلواری ست کنید تا زیبایی آن دوچندان شود. ما به شما ایده شلوار راه راه سفید و مشکی را پیشنهاد می‌کنیم.

پلیور مردانه

کت خز و شلوار کارگو

شیک‌ترین ستارگان سبک خیابانی خوب می‌دانند لباس‌هایی که ظاهرا به هم ربط ندارند را چطور می‌شود با‌ هم ست کرد. یک کت خز جذاب روی یک پلیور نرم و نازک، با شلوار نظامی ست فوق‌العاده‌ای است، به طوری که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند و نگاه تحسین بر‌انگیز دیگران را به سمت خود بر‌می‌گرداند. کافی است از کفش‌های نقره‌ای یا مرواریدی استفاده کنید تا بهترین کنتراست را در پوشش خود ایجاد کنید و خود را برای شرکت در مهمانی یا یکی از برنامه‌های آخر هفته خود آماده کنید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش ست کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

    مرسی از مطلبتون

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…