شومیز سفید را اینجوری ست کنید!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرقی نمی‌کند که جنس پیراهن سفید شما چه باشد، این پیراهن ظاهری مرتب، شیک و مدرن به استایل شما می‌دهد.
ست کردن پیراهن سفید

پیراهن سفید دکمه‌دار به راحتی با همه‌چیز ست می‌شود و برای تیپ‌های رسمی و غیررسمی آخر هفته یا حتی بیرون رفتن‌های شبانه با دوستان مناسب است. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی از استایل‌‌ها برای ست کردن پیراهن سفید را ذکر می‌کنیم.

با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل خود را متفاوت‌تر کنید

پیراهن سفید نازک برای مهمانی

پوشیدن پیراهن‌های سفید نازک، امسال یکی از بزرگ‌ترین ترندها است و برای آن دسته از کسانی که دوست دارند به‌روز باشند، چالش ‌برانگیز است. ست کردن پیراهن سفید و نازک به روشی ترند و جذاب بدون نشان‌دادن پوست بدن خود را می‌توانید در تصویر مشاهده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب آیتم‌هایی ضروری کمد لباس بهار و تابستان! را بخوانید.

ست کردن پیراهن سفید

استایل غیررسمی با دامن جین

در اینجا یک استایل زیبا با پیراهن سفید دکمه‌دار برای روزهای گرم‌تر سال و زمان رفتن به دروهمی‌های دخترانه یا مهمانی نیمه‌رسمی را می‌بینید. به‌سادگی پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را داخل دامن کوتاه جین قرار دهید و آن را با یک جفت صندل بدون پاشنه زیبا و کیف دستی ست کنید.

ست کردن پیراهن سفید

ست کردن پیراهن سفید در تیپ اسپرت

ترند لباس‌های اسپرت و ورزشی این روزها در دنیای مد و فشن بسیار پرطرفدار هستند. در حالی که شما می‌توانید به سادگی یک شلوار خط‌دار ترند را با تیشرتی گشاد ست کنید، چرا نباید تیپ خود را متفاوت و جالب‌تر کنید؟ با پوشیدن یک پیراهن سفید کلاسیک مانند عکس به‌همراه یک شلوار ورزشی، استایل خیابانی برای خود درست کنید که برای روزهای غیررسمی و آخر هفته‌ها مناسب است و می‌توانید با آن منحصربه‌فرد به‌نظر برسید.

مجله دلتا

ست کردن پیراهن سفید با کاپشن پافر برای استایل خیابانی

گاهی تنها چیزی که برای زیباتر شدن تیپ کلاسیک به آن نیاز دارید، استفاده کردن از یک تکه لباس ترند است. سعی کنید این پیراهن را جهت داشتن استایلی باکلاس با یک کمربند تزئین شده بپوشید. برای داشتن ظاهری غیررسمی‌تر برای آخر هفته می‌توانید تنها کتونی‌های ساده را با این استایل استفاده کنید.

ست کردن پیراهن سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه اصول ست کردن لباس‌ را یاد بگیرید! را می‌توانید مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۰۸ ب٫ظ

    پیراهن سفید خیلی خوبه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…