آب تنی کردن در عمق آسمان !

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آب تنی کردن در عمق در آسمان !

سنگاپور شهری است بسیار تمیز، مدرن، گران و زیبا. در این شهر، سه نماد بیشتر از بقیه نمادها مقبولیت عمومی دارند که یکی از آن ها برج های سه گانه مارینا بی (Marina Bay Sands) است که در قسمت بالا با صفحه ای عظیم به یکدیگر متصل شده اند که این مساله در دنیا منحصر به فرد است .

معماری در این شهر با معماری شهرهای دیگر فرق می کند و آدم از دیدن خیلی از ساختمان های شهر لذت می برد. با توجه به آب و هوا، رابطه خوبی بین طبیعت و معماری وجود دارد و روی خیلی از ساختمان ها می شود درخت کاری و کاشت گیاهان زیبا را دید.

ویژگی مهم معماری در این جا، طراحی، خلاقیت است. همین طور فکری که پشت هر کدام از سازه ها وجود داشته و برای همین نتیجه اش این شده که خیلی از فضاهای موجود در این شهر، منحصر به فرد است و مشابهی ندارد.

برج های مارینا، سه برج هستند که در کنار هم با فرمی خاص ساخته شده اند و در بلند ترین نقطه آن ها استخری بزرگ ساخته شده است که  البته فقط مخصوص مسافران خود هتل است و افراد دیگر اجازه استفاده از آن را ندارند تا  لذت آبتنی در بلندترین استخر دنیا را به دست آورند.

این پارک هیجان آور و استخر ترسناک آن که در ارتفاع ۲۰۰ متری بر فراز سه برج بلند ساخته شده در مجموع مساحتی در حدود  ۱۲۴۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده و بیش از ۲۵۰ اصله درخت در آن ارتفاع کاشته شده است. هتلی با ۲۵۰۰ اتاق شیک و ۳۰۰ فروشگاه و همچنین  موزه، تئاتر و سینما نیزدر این  مجموعه ایجاد شده است.

بیش از ۱۰ میلیون توریست سالانه از سنگاپور دیدن می کنند و این پارک و استخری که به درازای ۱۵۰ متر در آن  جای گرفته یکی از دیدنی های سنگاپور است.

این سه هتل- برج با ۲۵۶۰ اتاق لوکس و ارتفاعی بلندتر از برج ایفل با مساحت ۲۶۵.۶۸۳ مترمربع وهزینه ای بالغ بر ۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار آمریکا، ساخته  شده است.

دماغه این سازه با ۶۵متر پیش آمدگی یکی از بزرگ ترین پیش آمدگی های عمومی درکل سازه های دنیا را به خود اختصاص داده است.

این پارک که می تواند میزبان ۳۹۰۰ نفر باشد ۳۴۰ متر طول و ۴۰ مترعرض دارد و باغ های باشکوه آن شامل ۲۵۰ درخت و ۶۵۰ گیاه است.

در ادامه عکس های منتخبی از این سازه و تفرجگاه را می بینید.


delta.ir ◊ مجله خبری دلتا

یک نظر

  1. مولود اسماعیل زاده

    ۱۴ آبان ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۲ ب٫ظ

    واقعا بی نظیره ارایه خوبی بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…