جدیدترین پرده‌های هوشمند که دکور منزل را به‌روز می‌کنند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم، پرده‌ها هم تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و دیگر خبری از ساخت و دوخت پرده‌های حجیم کلاسیک با والان های بلند نیست.
خرید پرده در سال 2022

پرده‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای هر اتاقی هستند. آن‌ها می‌توانند محل زندگی شما را کاملا متحول کنند. امروزه خرج کردن چند میلیون تومان برای خرید و ساخت پرده امری عادی و طبیعی است، اما نکته اصلی اینجاست که برای خرید پرده در سال ۲۰۲۲ دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای پرده‌های کلاسیک جهت پوشش پنجره نیست. با مجله دلتا همراه باشید.

پرده کرکره هوشند

پرده کرکره جزو کلاسیک‌ترین و قدیمی‌ترین نوع پرده‌های افقی است که امروزه نیز به‌طور گسترده استفاده می‌شود. این پرده که دارای دو نوع فلزی و چوبی است، به سادگی در نصب و کاربردی بودن آن معروف است. اما امروزه این کرکره‌ها نیز هوشمند شدند یعنی از راه دور و یا به واسطه فناوری‌های هوشمند نیز کنترل می‌شوند.

این نوع پرده‌ها همواره نقش پررنگی در دکوراسیون خانه داشته‌اند. به‌ویژه این که در سال ۲۰۲۲ بیشتر هم خواهد شد، و به راحتی می‌توانند از طریق اینترنت با سایر دستگاه‌های هوشمند مانند چراغ‌ها و … هماهنگ شوند برای کنترل دما، امنیت و بسیاری از کاربردهای دیگر.

مهم‌ترین مزیت کرکره‌های هوشمند این است که شما می‌توانید در هر زمان و هر مکان با گوشی هوشمند خود، کنترل کاملی بر روی پرده و عبور نور داشته باشید و این یعنی در سال ۲۰۲۲ تمامی وسایل شما به اینترنت وصل خواهند شد.

خرید پرده در سال 2022

پرده‌های شید هوشمند

اگر نور ورودی برای شما خیلی مهم است و از طرفی نمی‌خواهید نور خورشید شما را آزار دهد و یا باعث آسیب رساندن به وسایل منزل شما شود، شید رول‌ها بهترین گزینه هستند. تنوع پرده شید بسیار بالاست، به‌طور مثال در بعضی موارد، نور زیادی را وارد منزل می‌کند، از طرفی بعضی مدل‌های پرده شید به‌طور کامل جلوی عبور نور را می‌گیرد. پرده زبرا نیز همانطور که می‌دانید قابلیت سایه روشن کردن نور ورودی را دارد.

در منازل مدرن بسیار پیش آمده که کلیه پنجره‌ها با شید رول و زبرا پوشانده شده است. این پرده‌های هر کدام یک زنجیر جهت کنترل نور و باز و بسته شدن دارد. انتظار ندارید که در سال ۲۰۲۲ برای تنظیم نور هر کدام از پرده‌ها به آن اتاق رفته و زنجیر پرده را بالا و پایین کنید.

تمامی این پرده‌ها می‌توانند به یک ریموت وصل شود و با هم بالا و پایین رود. جالب‌تر آنکه پرده‌های شید را می‌توان به سیستم هوشمند منزل نیز وصل نمود. همچنین پرده شید از آنجا که دامنه وسیعی از مدل‌ها را شامل می‌شود، از آن‌ها می‌توان در آشپزخانه، اتاق خواب و مراکز اداری و تجاری استفاده کرد.

خرید پرده در سال 2022

پرده پلیسه در سال ۲۰۲۲

با پیشرفت تکنولوژی و کوچک شدن خانه‌ها، سبک دکوراسیون رو به مدل‌های ساده، کم حجم و مینیمال آورده است. یکی از اصول اولیه سبک مینیمال ساده بودن و کم حجم بودن اجزای خانه است. در سال ۲۰۲۲ کمتر کسی سراغ پرده‌های حجیم با والان‌های پرچین می‌رود. پرده پلیسه با ظاهری بسیار ظریف اما مقاوم و کاربردی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌تواند پنجره‌های شما را کاملا متحول کند.

این پرده‌های ظریف پشت چهارچوب درب و پنجره شما نصب شده و علاوه بر فضای کمی که می‌گیرد، با درب پنجره شما باز و بسته شده و دیگر نیازی نیست برای عبور و مرور پرده خود را کنار بزنید. همچنین این پرده‌ها همانند شید‌ها دارای نوع زنجیری نیز هستند که می‌توانید آن‌ها را نیز به سیستم هوشمند وصل کنید.

پرده پلیسه در سال 2022

پیشنهاد مطالعه: مطلب مواردی که خانه شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…