فواید آب سیب زمینی برای جلوگیری از پیری پوست

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سیب زمینی به عنوان یکی از گسترده‌ترین محصولات سبزی در جهان طبقه بندی می‌شود.
فواید آب سیب زمینی برای پوست

سیب زمینی فواید زیادی دارد که برای سلامتی بدن مفید است، علاوه بر این آبمیوه استخراج شده از آن نیز فواید زیادی برای پوست دارد. در این مقاله در مورد فواید آب سیب زمینی برای پوست توضیح می‌دهیم. با مجله دلتا همراه باشید.

فواید آب سیب زمینی برای جلوگیری از پیری پوست

آب سیب زمینی علاوه بر رفع مشکلات خشکی پوست با ظهور چین و چروک و خطوط ریز روی پوست نیز مبارزه می‌کند که برای بهره‌مندی از این خاصیت می‌توانید ماست و آب سیب زمینی را به مقدار مساوی مخلوط کنید. سپس یک قاشق روغن زیتون اضافه کنید و به پوست خود بمالید. این ماسک علائم پیری را کاهش می‌دهد، پوست را مرطوب می‌کند و سیاهی آن را از بین می‌برد.

سفید شدن پوست

آب سیب زمینی پوست را باز می‌کند و لکه‌های تیره صورت را از بین می‌برد. می‌توانید آب سیب زمینی و آب لیمو را به مقدار مساوی مخلوط کنید و ماسک را مستقیما روی صورت قرار دهید.

پاکسازی منافذ

پنج قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیوان آب مخلوط کرده و با هدف پاکسازی عمیق و پاکسازی منافذ، روی پوست بمالید.

درمان پف چشم

آب سیب زمینی را با آب خیار به مقدار مساوی مخلوط کنید و مخلوط حاصل را روی پوست و اطراف چشم بگذارید.

از شر خشکی پوست خلاص شوید

آب سیب زمینی پوست را از شر مشکل کم آبی خلاص می‌کند. با نوشیدن یک لیوان از آن علاوه بر رفع کم آبی بدن می‌توانید سموم بدن را نیز از بین ببرید.

درمان آفتاب سوختگی

می‌توانید با مالیدن مقداری از آب سیب زمینی به طور مستقیم بر روی نقاط آسیب دیده پوست، آفتاب سوختگی را درمان کنید. زیرا باعث آرام شدن، خنک شدن آن و رفع اثرات سوختگی به روشی معجزه‌آسا می‌شود.

سیاهی دور چشم را از بین می‌برد

با مخلوط کردن آب سیب زمینی با روغن زیتون و قرار دادن کمی عسل روی ناحیه دور چشم از جمله گوشه چشم و گذاشتن حداقل پنج دقیقه روی پوست دور چشم، سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. آب سیب زمینی و روغن زیتون را به مدت حداقل ده دقیقه روی پوست دور چشم خود بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید این گیاه باورنکردنی تمام سم‌های بدن را می‌کشد را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…