هتل‌های عجیب‌ و غریبی که شما را شوکه می‌کنند

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل‌ها معمولا در ذهن ما مکان‌هایی راحت، مخصوص استراحت تعریف‌ شده‌اند. حالا فرض کنید در هتلی اقامت دارید که در وسط دریا قرار دارد و هیچ چیزش شبیه به هتل‌های معمولی نیست.
عجیب ترین هتل ها در دنیا

اگر انسان ماجراجویی هستید، بدون شک یک هتل عجیب و غریب برای سکونت، شما را تا مدت‌ها سرحال نگه می‌دارد. هتلی که شبیه به هتل‌های معمولی نیست و یک ویژگی خاص، آن را از دیگر هتل‌ها جدا کرده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با عجیب ترین هتل ها در دنیا آشنا شوید.

عجیب ترین هتل ها در دنیا

هتل مانتا، تانزانیا

هتل مانتا با تمام هتل‌هایی که دیده‌اید، فرق دارد. هتلی در وسط آب با ماهی‌های رنگارنگ احاطه‌شده است. این هتل در واقع اتاقکی در وسط آب‌ است که قسمتی از اتاق در زیر دریا ساخته شده است. تخت خواب اتاق در قسمت زیرین قرار دارد و شما در هنگام استراحت در زیر دریا می‌خوابید. این هتل یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های دنیا است که ساختار جالبی دارد و سالانه هزاران نفر در لیست انتظار رزرو این هتل قرار دارند. این هتل در جزیره زنگبار در تانزانیا قرار دارد.

هتل های عجیب دنیا

هتل گلدن کراون لوین اگلوت، فنلاند

لذت تماشای شفق قطبی در زندگی چندروزه در یکی از سردترین نقاط زمین تجربه جالبی است. هتل گلدن کراون لوین اگلوت در شهرستان لوی در کشور فنلاند قرار دارد. هتل‌های گلدن کراون در یکی از بلندترین کوه‌های شمال فنلاند ساخته شده‌اند و ساختار هتل‌ها به صورت خانه‌های نیمکره تمام شیشه‌ای است.

عجیب ترین هتل ها در دنیا

هتل دورمن آن زی، هلند

هتل دورمن آن زی، در هلند در ارتفاع ۷۰ متری از سطح زمین است که بر روی یک جرثقیل در نزدیکی بندر قرار دارد. این جرثقیل در گذشته برای بارگیری استفاده می‌شد ولی بعدها به عنوان خانه‌ای برای استراحت مورد استفاده قرار گرفت. منظره شهر از بالای این اتاقک بسیار زیبا است و تمام امکانات برای شما فراهم است. برای سفارش غذا کافی است تا تماس کوتاهی بگیرید تا غذای گرم به اتاق شما فرستاده شود.

عجیب ترین هتل ها در دنیا

هتل کوکوپلی، نیومکزیکو

هتل کوکوپلی هتلی در دل غار است. این هتل در کوه‌های فارمینگتن در نیومکزیکو ساخته شده است. با اقامت در این هتل تجربه زندگی به سبک بومیان آمریکایی را خواهید داشت، ولی کمی لوکس‌تر! هتل ۴۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و در نزدیکی دره رودخانه لاپلاتا واقع شده است. مساحت کلی هتل ۱۷۰۰ متر مربع است و تمام اتاق‌های هتل در دل صخره‌ها به صورت غار مانند است. طرح اولیه هتل مربوط به «بروس بلک» زمین‌شناس است و برای ساخت اتاق‌ها سنگ‌ها از دل غار بیرون کشیده شده است. منظره بالکن در اتاق‌ها رو به بیابان است.

isoe هتل‌های عجیب‌ و غریبی که شما را شوکه می‌کنند

هتل کاستورود، کاستاریکا

هتل کاستورود در واقع یک بوئینک ۷۲۷ است که تبدیل به هتلی برای استراحت شده است. این هتل در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و در واقع ابتدا مهمان‌خانه‌ای برای گذراندن شب بود. در گذر زمان این مهمان‌خانه به یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های کاستاریکا تبدیل شد. لذت زندگی چند روزه در میان جنگل با زاویه دید رو به اقیانوس، تجربه‌ای است که از اقامت در این هواپیما به دست می‌آورید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند تجربه اقامت در روستایی با قایق‌های وارونه.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ

    چقدر جذابه

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…