آرایش های مناسب برای لباس مشکی

۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اغلب اوقات وقتی که یک رویداد مهم یا جشن خاصی را در پیش‌رو داریم، انتخاب لباسی که می‌خواهیم برای آن مناسبت آن را بپوشیم و آرایش مناسب آن لباس کار بسیار سختی است.
Untitled 1 Recovered آرایش های مناسب برای لباس مشکی

لباس مشکی همواره گزینه قابل اعتمادی در صنعت مد بوده است، اما در طول سالیان مختلف در تاریخچه صنعت مد شاهد آن بوده‌ایم که ترندهای آرایشی مختلفی به وجود آمده و از دور خارج شده‌اند. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به بررسی آرایش‌ برای لباس مشکی بپردازیم.

این آرایش‌ها برای لباس مشکی عالی می‌شوند

رژلب و سایه چشم هماهنگ

هماهنگ کردن رنگ سایه چشم و رژلب در کنار یک لباس مجلسی مشکی به ظاهر شما تعادل و جذابیت می‌بخشد. علاوه بر آن می‌توانید از هر رنگی در پالت رنگی آرایشی خود که دوست داشته باشید، استفاده کنید.

آرایش برای لباس مشکی

خط چشم کلاسیک در آرایش برای لباس مشکی

یک استایل کلاسیک که فارغ از زمان و در هر دوره‌ای جذابیت منحصربه‌فرد خود را حفظ کرده است. منظورمان استفاده از خط چشم مایع مشکی و رژلب قرمز در آرایش برای لباس مشکی است که به ظاهر هر زنی و در هر مناسبتی، فریبندگی و جذابیت زنانه‌ای اضافه می‌کند.

 

استفاده از رنگ صورتی در آرایش برای لباس مشکی

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و رنگ‌های خنثی بر روی سایه چشم، گونه‌ها و رژلب باعث می‌شود که ظاهر شما در عین طبیعی بودن، جذابیت و شادابی منحصربه‌فردی داشته باشد. برای داشتن یک ظاهر شاداب‌تر می‌توانید از رژگونه با رنگ صورتی ملایم استفاده کنید.

آرایش برای لباس مشکی

جسورانه و روشن در آرایش برای لباس مشکی

همراه کردن لباس مجلسی مشکی خود با یک آرایش جسورانه و روشن، که در آن از رنگ رژلب چشمگیر و غلیظ در کنار یک آرایش چشم مینیمالیسم استفاده می‌شود، به روشنی نشان می‌دهد که استفاده درست از مقدار مناسبی رنگ در یک تصویر کلی، چقدر در ظاهر نهایی موثر است.

آرایش برای لباس قرمز

خط چشم دنباله‌دار

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از آرایش چشم دراماتیک لذت می‌برید، در آرایش برای لباس مشکی خود را با آرایش چشم‌های دنباله‌دار و یک رژلب با رنگ خنثی را تکمیل کنید.

آرایش برای لباس سبز

زیرسازی نقره‌ای

سایه چشم متالیک و رژلب براق زمانی بهترین جلوه و بافت را به نمایش می‌گذارند که با پیراهن مجلسی مشکی همراه شوند. ترکیب یک سایه چشم متالیک بر روی زیرسازی نقره‌ای و رژلب صورتی جاندار، ترکیب مورد علاقه ما است.

مجله دلتا

براق، درخشان و شاد

استفاده از ترکیب یک رژلب درخشان و براق در کنار یک خط چشم نازک و نامحسوس، ساده‌ترین روشی است که می‌توانید با لوازم آرایشی که در کیف هر زنی پیدا می‌شود، یک ظاهر شاداب و دلنشین را با یک پیراهن مجلسی مشکی همراه کنید.

مجله دلتا

استفاده از رنگ‌های زمینی

سایه‌ها و رژلب‌های با تم رنگی خاکی_زمینی به‌راحتی با هر طیف و ظاهری همراه می‌شوند، از جمله لباس‌های مجلسی مشکی. این تم‌های رنگی یک گزینه متنوع و قابل اعتماد در سبد لوازم آرایش به‌شمار رفته و به زیبایی ثابت می‌کنند که یک آرایش طبیعی و مینیمال تا چه اندازه می‌تواند ظاهر کلی فرد را تغییر دهد.

مجله دلتا

آرایش چشم تیره با ابروهای جسورانه

جسورانه، آرایش چشم تیره و رژلب روشن، می‌توان ۱۰۰۰ دلیل برای اثبات همخوانی ایده‌آل این ترکیب آرایشی با لباس مجلسی مشکی برشمرد. هر چه آرایش چشم شما تیره‌تر باشد ظاهر کلی شما دراماتیک‌تر می‌شود.

مجله دلتا

سایه چشم طلایی

استفاده از رنگ طلایی در سایه چشم، به آرایش کمی رنگ اضافه کرده و باعث همخوانی کامل آن با لباس مشکی می‌شود. بنابراین در زمان تمام کردن آرایش چشم‌های خود از استفاده کردن از مقدار زیادی پودر درخشان‌کننده بر روی سایه چشم خود نترسید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۹ ترند آرایشی برای پاییز و زمستان امسال را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

      ممنون از هراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…