۹ ترند آرایشی برای پاییز و زمستان امسال

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مواردی که بسیاری از ما در شروع فصل‌های جدید به آن فکر می‌کنیم، این است که چگونه می‌توانیم ظاهر خود را تغییر دهیم و ترندهای جدید را امتحان کنیم.
Untitled 1 71 9 ترند آرایشی برای پاییز و زمستان امسال

همان‌اندازه که یک کت چرمی استایل پاییزی شما را جذاب می‌کند، این ترندهای آرایشی نیز ظاهر چشم‌گیرتری به شما می‌دهند. در ادامه‌ این مطلب با مجله‌ دلتا همراه باشید تا ترندهای آرایشی برای پاییز و زمستان امسال را بررسی کنیم.

ترفندهای آرایشی زیبا برای پاییز و زمستان

آرایش طبیعی و نچرال

زیبایی بدون سروصدا بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که مردم به شما نگاه می‌کنند، در اولین نگاه باید متوجه زیبایی طبیعی شما شوند و نه لایه‌های فراوان کرم پودر، کانسیلر و هایلایتر.

Untitled 1 81 9 ترند آرایشی برای پاییز و زمستان امسال

ابروهای لیفت شده

ابروهای لیفت شده و صابون زده شاید به معروفیت چند ماه پیش نباشند، اما همچنان از ترندهای آرایش پاییزی محسوب می‌شوند. زمانی که شما ابروهای خود را به سمت بالا شانه می‌زنید، آن‌ها به طور کاملا عادی پرتر دیده می‌شوند، اما بهتر است حالتشان را در حد طبیعی نگه دارید.

ترندهای آرایش پاییزی

خط‌چشم رنگی

خط‌چشم رنگی یک گزینه‌ عالی برای شما خواهد بود که حتما باید امتحان کنید. خط چشم‌های رنگی را هم می‌توانید به صورت جداگانه و هم به صورت ترکیبی با خط چشم مشکی استفاده کنید. اگر دوست دارید خط چشم شما بیشتر جلب توجه کند، از سایه استفاده نکنید.

ترندهای آرایش پاییزی

آرایش چشم اسموکی و متالیک

شما با هر رنگی می‌توانید یک آرایش چشم جذاب داشته باشید، اما رنگ‌های خاکستری و مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای این مدل آرایش هستند. آرایش چشم اسموکی باعث برجسته کردن و به نمایش گذاشتن چشم‌های شما می‌شود و از ترندهای آرایش پاییزی امسال است.

ترندهای آرایش پاییزی

آرایش چشم با رنگ‌های پاستلی از ترندهای آرایش پاییزی

یکی دیگر از ترندهای آرایشی امسال، استفاده از رنگ‌های پاستلی است و می‌توان گفت که رنگ یاسی محبوب‌ترین رنگ برای سایه‌ چشم است. از آنجایی که بنفش یک رنگ سلطنتی و مجلل محسوب می‌شود، منطقی است که طراحان از رنگ بنفش در روند مد امسال استقبال کرده‌اند. رنگ‌های پاستلی به شما ظاهری سرزنده‌تر و شادتر می‌دهند.

ترندهای آرایشی 2021

رژ لب قرمز

احتمالا تعداد خیلی کمی از افراد وجود دارند که به لاک یا رژ لب قرمز علاقه نداشته باشند. اگر از طرفداران رژ لب قرمز هستید، امسال می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و از آرایش خود لذت ببرید.ترندهای آرایش

ترکیب خط‌لب و برق‌لب از ترندهای آرایش پاییزی

ترکیب خط‌لب و برق‌لب بسیار ساده بوده و نیازی نیست برای انجام آن تلاش خاصی بکنید. شما با استفاده از خط لب می‌توانید فرم لب خود را به شکلی که می‌خواهید تغییر دهید و توسط برق لب ظاهر پرتر و براق‌تری به لب‌های خود بدهید.

ترندهای آرایشی 2020

سایه‌های گلیتری یا اکلیلی

سایه‌های گلیتری ظاهری بسیار زیبا و خیره‌کننده به چشمان شما می‌دهند و باعث می‌شوند تا چشم‌های شما عضو برجسته‌ صورت شوند. از این سایه‌ها هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی با سایه‌های پاستلی می‌توانید استفاده کنید و آرایشی شیک و خاص داشته باشید.

مجله دلتا

خط‌چشم گرافیکی

شما با استفاده از این مدل‌های خط چشم می‌توانید حالت چشم خود را تغییر دهید، برای مثال به‌طوری خط چشم بکشید که آن‌ها را کشیده‌تر یا بزرگ‌تر نشان دهید. اگر به تنوع و استفاده از روش‌های خاص در آرایشتان علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌شود که مدل‌های گرافیکی خط چشم را حتما امتحان کنید که یکی از ترندهای آرایش پاییزی امسال هستند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید بهترین مدل آرایش پاییزه دخترانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ

    لطفا در مورد رژ گونه هم مطلب بزارید🙏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

      بله حتما، ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

      سپاس از لطف و همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…