۵ راز برای چیدمان وسایل دکوری در منزل

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم تمایل دارید که بدانید چگونه می‌توانید یک دکوراسیون ایده‌آل با استفاده از اکسسوری‌ها و دکوری منزل داشته باشید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چیدمان وسایل دکوری در دکوراسیون

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی دارد و بهترین چیدمان وسایل دکوری در دکوراسیون داخلی در این زمینه مفید است. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

تنوع و تفاوت لوازم دکوری

قسمتی از فضای میز عسلی اتاق نشیمن را به چند قطعه تزیینی اختصاص دهید. در انتخاب وسایل دقت کنید، که اندازه و شکل آن‌ها متفاوت باشد؛ تا بیشتر به چشم آیند. همان‌طور که در تصویر زیر، می‌بینید شکل خاص و رنگ وسایل بیش از هر چیز جلب توجه کرده است. در کنار آن اشکال گوی مانند، جعبه مستطیل شکل و پارچ بلوری، که به‌عنوان گلدان قرار داده شده است، دیده می‌شود. تفاوت رنگ‌، اشکال مختلف هندسی و اندازه‌های متفاوت به خوبی رعایت شده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

چیدمان وسایل دکوری در دکوراسیون

تعدد و تکرار لوازم دکوری

با تکرار چیزهای حتی ساده تاثیرگذار باشید. در این تصویر در روی این شومینه سه سری نقشه‌ با قاب‌های سفید مشابه جلب توجه می‌کند. کافی است چند شی کوچک‌تر را کنار موارد مشابه قرار دهید. دقت کنید از میزان توجه به مورد اصلی کم نشود.

چیدمان وسایل دکوری در دکوراسیون

استفاده از رنگ‌های متضاد در لوازم دکوری

استفاده از وسایل در کنار زمینه متضاد، آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد. در این تصویر، قرار دادن ظروف سفید، داخل گنجه مشکی، جلب توجه کرده است. استفاده از رنگ سبز به‌عنوان برگ‌های گیاه، به این مجموعه ظروف سرد، گرما می‌دهد. سبز در واقع رنگ سومی است که بین دو رنگ‌ متضاد ارتباط برقرار کرده است.

استفاده از رنگ‌ های متضاد

قسمتی از یک دیوار را به وسایل اختصاص دهید

تعداد زیادی از اشیاء مشابه، از کتاب گرفته تا ظروف و عکس‌های گرفته شده در سفر را، در فضایی خاص، مانند این ویترین از پیش ساخته شده قرار دهید. سعی کنید تعداد قفسه‌های مکعبی تکرار شود. در هر قفسه، اشیاء بلند را عقب‌تر گذاشته و اشیای کوچک‌تر را جلوتر قرار دهید. همین قانون را در مورد قفسه‌های مستطیل شکل نصب شده روی دیوار تکرار کنید.

وسایل دکوری در دیوار خانه

تعادل ایجاد کنید

برای چیدمان وسایل دکوری در دکوراسیون اشیایی که اندازه و شکل متفاوت دارند را می‌توان با چیدمانی خاص طوری کنار هم قرار دهید، که به‌صورت واحد و هماهنگ دیده شوند. با قرار دادن یک شی بزرگ و بلند در کنار اشیای کوچک، تعادل ایجاد کنید. با انتخاب وسایل هم‌رنگ، اشیاء هر چند بی ربط را به هم مرتبط کنید.

تعادل ایجاد کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب جدیدترین ایده‌های ترکیب دکوراسیون سنتی و مدرن را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…