در هنگام خرید شلوار اسلش به چه نکاتی توجه کنیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین لباس‌هاست و از آن می‌توان برای فعالیت‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کرد.
Untitled 1 64 در هنگام خرید شلوار اسلش به چه نکاتی توجه کنیم؟

شلوار اسلش در جنس‌های زیادی وجود دارند. شلوارهای اسلش معمولا یک بند یا کش الاستیکی در قسمت کمر دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا شلوار خود را با اندازه‌ی کمر خود تنظیم کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی این شلوارها می‌پردازیم.

نکات مهم در هنگام خرید شلوار اسلش

زمان خرید شلوار اسلش لازم است که به برخی نکات توجه کنید. شلوارهای اسلش مدل‌های متفاوتی دارند که شما بسته به نوع استفاده خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شلوارهای اسلش اندازه‌های متفاوتی نیز دارند و انتخاب آن به علاقه‌ و ترجیح شما بستگی دارد.

شلوار اسلش

شلوار اسلش استاندارد

بلندی این شلوارها به مچ پای شما می‌رسد و این مدل را برای استایل‌های مختلفی به جز ورزش کردن هم می‌توانید استفاده کنید. این نوع شلوارها معمولا از جنس پنبه یا دورس هستند و بسیار راحت‌اند. شلوارهای اسلش استاندارد معمولا گشاد هستند و به شما نمی‌چسبند، همچنین دارای بند هستند که می‌توانید اندازه‌ی آن را با دور کمر خود تنظیم کنید.

شلوار اسلش کوتاه

اندازه‌ی این شلوارها معمولا تا ساق پای شماست و بهترین مدل برای تمرینات ورزشی است. معمولا این مدل شلوارها دارای کش یا بند هستند و در قسمت پایین شلوار جمع می‌شوند تا به پای شما بچسبند.

شلوار اسلش جیب‌دار

این شلوارها به دلیل جیب‌هایی که دارند، محبوبیت زیادی داشته و هنگام پوشیدن آن‌ها شما می‌توانید با خیال راحت دستان خود را گرم کنید و یا کیف پول و وسایل‌های خود را درون آن قرار دهید. این شلوارها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارند و معمولا از جنس کتان هستند.

شلوار اسلش

مزایای پوشیدن شلوار اسلش

شلوارهای اسلش ویژگی‌های زیادی دارند با خرید آن می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

مناسب برای ورزش هستند

شلوارهای اسلش بسیار سبک و آزاد هستند، پس این موضوع باعث می‌شود که مناسب برای ورزش باشند و بتوانید به راحتی با آن حرکت کنید. همچنین چون باعث جذب گرما می‌شود، به عضلات شما کمک می‌کند تا سریع‌تر گرم شوند.

راحت هستند

همان‌طور که گفتیم، شلوارهای اسلش معمولا گشاد و سبک هستند و این باعث می‌شود که بسیار راحت باشند. پس اگر به دنبال چیزی هستید که در خانه یا بیرون بتوانید بپوشید و راحت باشد، شلوار اسلش بهترین گزینه برای شما به خصوص در فصل سرما خواهد بود.

رطوبت را جذب می‌کنند

بسیاری از شلوارهای اسلش از جنس‌هایی مانند کتان ساخته می‌شوند که جذب‌کننده‌ی رطوبت هستند. این به معنی این است که اگر عرق کردید، شلوار شما آن را جذب می‌کند. در این صورت کسانی که نگران هستند که لباس آن‌ها خیس شود، می‌توانند با خیال راحت این شلوارها را بپوشند. همچنین این شلوارها به دلیل جذب عرق و رطوبت نیازمند مراقبت هستند و حتما توجه کنید که قبل از هربار پوشیدن، تمیز باشد.

شلوار اسلش

از پوست شما محافظت می‌کنند

یک ویژگی‌های جالب شلوار اسلش این است که این شلوارها از پوست شما محافظت خواهند کرد. شلوارهای اسلش از نفوذ اشعه‌های فرابنفش جلوگیری می‌کنند و در نتیجه از آفتاب‌سوختگی و مشکلات پوستی جلوگیری خواهند کرد.

شما را گرم نگه می‌دارند

شلوارهای اسلش از پارچه‌های کلفت و ضخیم ساخته می‌شوند که گرما را به دام می‌اندازند. این ویژگی باعث گرم شدن شما در فصل‌های سرد سال خواهد شد.

بادوام هستند

شلوارهای اسلش مقاومت بالایی دارند و تا سال‌های زیادی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مقاومت بالای آن‌ها به این دلیل است که این شلوارها برای تمرینات شدید و سخت در باشگاه طراحی شده‌اند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب درخشش ظاهر با شلوار اسلش زنانه! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ب٫ظ

    ممنون از مطلب مفیدتون جالب بود🙏

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…