ایده‌های شیک و خاص برای تزیین خانه با کاغذ دیواری

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاغذ دیواری گزینه‌ی ساده و کاربردی برای تغییر دکوراسیون و ایجاد فضایی متفاوت می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید با کمک کاغذ دیواری ترک‌ دیوار و عیب‌های آن را پوشانده و اصلاح کنید.
دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

مزیت عمده کاغذ دیواری نصب آسان و سریع آن است که باعث محبوبیت چندین برابر آن شده است. شما می‌توانید از کاغذ دیواری در تمامی اتاق‌های خانه استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا ایده‌‌های متنوعی را برای دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به شما معرفی می‌کنیم.

راهرو

به‌طور حتم راهروها بهترین مکان برای پیاده‌سازی این ایده هستند. شما می‌توانید با کمک کاغذ دیواری الگوهایی را به دیوارهای راهرو اضافه کرده و ظاهر ساده‌ آن را تغییر دهید. کاغذ دیواری این امکان را به شما می‌دهد که تم، رنگ و طراحی مورد علاقه‌ خود را به فضای زندگی‌ اضافه کنید.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

دیوار تاکیدی

تزیین یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا پذیرایی با کاغذ دیواری می‌تواند ظاهر مدرنی را به اتاق‌ شما اضافه کند. این دیوار که در طراحی داخلی با نام دیوار تاکید شناخته می‌شود، بسیار مهم است. در واقع دیوار تاکید در فضای خانه، دیواری است که رنگ، بافت و به‌طور کلی طراحی آن از بقیه دیوارهای خانه متفاوت‌‎تر است. با اینکه در بیشتر دکوراسیون‌های ایرانی همه‌ دیوارها یکدست هستند، اما شما می‌توانید با کمک تزیین دیوار اتاق با کاغذ دیواری، آجرکاری یا هر ایده‌ دیگری ظاهر جدیدی را به خانه‌ خود اضافه کنید.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

اتاق ناهارخوری

اگر به دنبال اتاق ناهارخوری جذاب و دنجی هستید، بهتر است این بار به‌جای دیوارهای ساده و رنگ شده از کاغذ دیواری استفاده کنید. به‌طور حتم کاغذ دیواری احساس دنج و گرمی را به اتاق‌ شما اضافه کرده و ظاهر ظریف و زیبایی به آن می‌دهد.

اتاق ناهارخوری

اتاق نشیمن

عموما اتاق نشیمن باید ظاهری رسمی و در عین حال دنج و راحتی داشته باشد. کاغذ دیواری‌هایی مثل طرح زیر در عین ایجاد فضایی ظریف و زیبا، احساس راحتی و خوشامدگویی را به مهمان‌ شما القا خواهند کرد.

اتاق نشیمن

کشوها

یک ایده‌ خلاقانه دیگر دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری می‌تواند برای تزیین کشوهای‌ شما باشد. طرح‌های رنگی و گلدار می‌توانند ظاهر قدیمی کشوها را عوض کرده و حس نو و تازه‌ای به خانه‌ شما بدهند.

قفسه‌های کتاب

با اینکه چیدمان قفسه‌های کتاب روش رایجی برای تغییر ظاهر کتابخانه‌ شما است اما شما به راحتی و تنها با کمک کاغذ دیواری می‌توانید ظاهر ساده آن را متحول سازید.

اتاق خواب

انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب و دکوراسیون آن همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. چرا که اتاق خواب محلی برای استراحت و خواب شما است و شما باید بتوانید فضای آرامش‌بخش و خودمانی در آن ایجاد کنید. حتما به هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار اتاق خواب به الگو و رنگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. از کاغد دیواری با طرح‌های طبیعت مثل درختان و امواج دریا که بسیار آرمش‌بخش هستند، استفاده کنید. البته استفاده از کاغذ دیواری برای تمامی دیوارهای اتاق خواب می‌تواند کمی آزاردهنده باشد و شما می‌توانید فقط دیوار پشتی تختخواب خود را با آن بپوشانید.

اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب این فرش‌ها چیدمان نشیمن را زیباتر می‌کنند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…