نکات مهمی که آقایان درباره پوشیدن کت تک باید بدانند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای تیپ اسپرت مردانه، داشتن کت تک لازم است. با انتخاب طرح، رنگ و نوع پارچه در کت تک، میتوانید ست‌های اسپرت مختلفی را ایجاد کنید.
Untitled 2 23 نکات مهمی که آقایان درباره پوشیدن کت تک باید بدانند

بسته به حرفه و سلیقه شخصی شما، حداقل یک کت و شلوار و یک کت تک اسپرت در کمد لباس‌های خود دارید. کت‌های اسپرت برای مردان از غیر‌رسمی‌ترین نوع پوشش هستند. در این مطلب از مجله دلتا نکات مربوط به این کت‌ها را بررسی می‌کنیم.

کت تک اسپرت چیست؟

کت اسپرت در اصل یک نماد تجمل بوده و به‌طور خاص برای ورزش‌هایی مانند تیراندازی استفاده می‌شد. در طول زمان، سبک و هدف کت اسپرت تغییر کرده است و در حال حاضر با سبک کلاسیک و غیررسمی هم همراه می‌شود.

نشانه اصلی آن داشتن چاک و شکاف در پشت لباس و همچنین آرنج تیکه دوزی شده است. البته این نشانه‌ها در همه کت‌های اسپرت دیده نمی‌شوند اما رواج زیادی دارند.

کت تک اسپرت

انواع جنس پارچه کت‌های اسپرت

پارچه پشمی

این جنس، یکی از سنتی‌ترین پارچه‌های استفاده شده برای کت‌های تک است و معمولا در طیف رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری و آبی دیده می‌شود.

کتان

به عنوان یک پارچه سبک، بهترین انتخاب برای تابستان است.

تویید، نوعی پارچه پشمی

این جنس یکی دیگر از انواع پارچه‌های سنتی است، اما ضخیم‌تر است و وزن سنگین‌تری دارد.

پارچه‌های طرح‌دار

این جنس پارچه دارای الگوی پرنقش و نگار و شلوغ است، بنابراین برای هر لباسی مناسب نیست، اما به‌عنوان یک سبک کاملا انگلیسی شناخته می‌شود.

فلانل

نوعی پارچه نرم است که می‌توانید در رنگ‌های متنوع آن را ببینید و همچنین می‌توانید آن را با زیورآلات خود ست کنید.

کت تک اسپرت

رنگ‌های کت اسپرت

مشکی، خاکستری، قرمز، قهوه‌ای، گلبهی مایل به رنگ پوست بدن، آبی روشن، آبی چهارخانه، آبی کاربنی و سفید

راهنمای ست کردن کت تک

بعد از این که کت تک اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کردید نوبت به این می‌رسد که آن را با چه چیزی ست کنید. خوشبختانه پوشیدن کت اسپرت یک سلیقه کاملا شخصی است و تنها چند قاعده کوچک برای رعایت کردن لازم است.

اگر قرار ملاقات مهمی دارید که نیاز است باهوش‌تر به نظر برسید، مثلا برای یک قرار کاری، سعی کنید که همراه با کت اسپرت یک پیراهن ساده بپوشید. پیراهنی که حتی اگر با کت و شلوار هم بپوشید به آن بیاید.

کت تک اسپرت

شما می‌توانید یک کت با رنگ روشن را با شلوار به رنگ تیره ست کنید و همچنان خوش تیپ به نظر بیایید، شما مجبور نیستید که فقط از رنگ‌هایی در یک طیف خاص استفاده کنید.

کت تک

شما می‌توانید از یک ژاکت زیر کت خود استفاده کنید. از آنجا که کت‌های اسپرت با این هدف طراحی شده‌اند که زیر آن لباسی پوشیده شده باشد، آنقدری گشاد هستند که شما عظیم‌الجثه به نظر نیایید. برای موقعیت‌هایی که غیررسمی‌تر هستند، مثل شام در منزل یک دوست و یا یک گشت شبانه، شما می‌توانید زیر کت اسپرت از تیشرت یا یقه اسکی استفاده کنید.

استایل کت تک با شلوار جین

یکی از بهترین چیزها در مورد کت‌های اسپرت این است که آن‌ها را می‌توان با شلوار جین پوشید. شما دیگر مجبور نیستید کت‌وشلوارهای رسمی بپوشید و به جای آن می‌توانید شلوارهای جین راحت خود را به تن کنید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطلب مشاهده می‌توانید به کت تک در استایل مردانه مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۳ ب٫ظ

    ممنون👏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

      سپاس بابت همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…