این فرش‌ها چیدمان نشیمن را زیباتر می‌کنند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب فرش مناسب برای اتاق‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و تکمیل کننده نهایی دکوراسیون هر فضایی محسوب می‌شود.
دکوراسیون داخلی با فرش

بیشتر طراحان داخلی توصیه می‌کنند که فرش باید فضای نشیمن را به‌طور کامل پوشش دهد، به‌طوری که پایه‌های جلویی مبل و صندلی‌‎ها روی فرش قرار بگیرند. در این مطلب از مجله دلتا ایده‌ها‎یی را برای دکوراسیون داخلی با فرش را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند.

فرش آبی رنگ

اگر شما به سبک دکوراسیون داخلی ساحلی علاقه‌مند هستید، خیلی راحت می‌توانید با کمک فرش آبی رنگ و یکسری لوازم جانبی و تزیینی آن را ایجاد کنید. برای ایجاد این حس و حال بهتر است که از فرشی با رنگ غالب آبی اقیانوسی و رنگ‎های خنثی مثل بژ، سفید و خاکستری استفاده کنید. الگوهای راه راه یا گل می‌توانند برای طراحی اتاق شما مناسب باشند.

دکوراسیون داخلی با فرش

فرش مناسب دکوراسیون رنگارنگ

بیشتر افراد عاشق مبلمان رنگارنگ هستند. در بیشتر سبک‌‎های دکوراسیون داخلی فرش‌ها بهترین انتخاب برای اضافه کردن رنگهای پرجنب و جوش به دکوراسیون هستند. زمانی که در چیدمان خانه مبلمان نقطه کانون دکوراسیون باشد شما نباید از فرش‌های رنگارنگ استفاده کنید. به جای آن می‌توانید فرشی با الگوهای پیچیده را انتخاب کنید. در مورد فضاهای مدرن و مینیمال نیز بهتر است به سمت فرش‌های ساده‎ بروید تا بتوانید طراحی داخلی‌ خود را تکمیل کنید.

دکوراسیون داخلی با فرش

فرش با طرح گل و گیاه

اگر شما بیشتر سبک‌های گرمسیری را برای اتاق‎ نشیمن‌ خود می‌پسندید، بهتر است فرش‌هایی با طرح گل و گیاه را امتحان کنید. رنگ‌های پرجنب و جوش با الگوهای بزرگ برای مبل و صندلی ممکن است فضای شما را غیرعادی جلوه دهد ولی در مورد فرش اینگونه نیست و شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

فرش با طرح گل و گیاه

فرش با رنگ‌های روشن

انتخاب رنگ‌های روشن برای دکوراسیون خانه می‌تواند کمی دلهره‌‎آور باشد زیرا این رنگ‌ها می‌توانند باعث بهم‌ریختگی و بی‌قراری اعصاب شوند. اما خوب رنگ‌های روشن در روی زمین ساده‌تر هستند و شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را در دکوراسیون خود استفاده کنید. اضافه کردن یک فرش با رنگ‌های پرجنب و جوش می‌تواند فرصتی را فراهم کند که از حضور این رنگ‌ها در دکور خود لذت ببرید. رنگ‌های روشن مثل صورتی برای سبک‌های دکوراسیون روستیک و بوهمین فوق‌العاده هستند.

فرش با رنگ‌ های روشن

پارتیشن بندی با فرش

طراحی پلان باز یکی از محبوب‌ترین بخش‌های طراحی داخلی معاصر است. چالش اصلی در طراحی پلان باز یافتن روشی برای هماهنگی بیشتر فضاهای مختلف خانه از جمله فضای نشیمن و فضای ناهارخوری است. انتخاب فرش مناسب فضای ناهارخوری می‌تواند ظاهر یکپارچه و منحصربه‌فردی را برای اتاق‌های نشیمن شما ایجاد کند. رنگ ساده‌ترین راه برای اتصال این دو فضا است و شما می‌توانید با انتخاب فرش‌هایی به رنگ مشترک با الگوهای کاملا متفاوت در همان رنگ، فضای نشیمن و ناهارخوری خود را بهم متصل کنید.

پارتیشن بندی با فرش

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام فرش ایرانی مناسب دکوراسیون منزل شماست؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. فرخنده

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۹ ب٫ظ

    واقعا قشنگه همشون هم فرشها هم دیوارها.برای تلوزیون انشالله مراجعه کننده زیادی داشته باشید.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      ممنون از لطف و حضور شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…