بهترین رنگ‌ها برای تیپ پاییزی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نوع پوشش و لباس‌های هر فرد با تغییر فصل و مطابق با تغییر آب‌و‌هوا، عوض می‌شود. بسیاری از خانم‌ها نیز در فصول مختلف سال رنگ لباس، رنگ مو و لاک ناخن را تغییر می دهند.
Untitled 1 50 بهترین رنگ‌ها برای تیپ پاییزی

دانستن رنگ پاییزی لباس‌ها می‌تواند کمک بزرگی در خرید لباس کند. اگر این رنگ‌ها را بشناسید می‌توانید زیباتر لباس بپوشید. در این بخش از مجله دلتا بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید برای پاییز انتخاب کنید را آورده‌ایم.

در پاییز چه رنگی بپوشیم؟

در تابستان به علت گرمی هوا بیشتر افراد لباس‌هایی با رنگ روشن را برای خود انتخاب می‌کنند تا با گرمای هوا بجنگند. اما در فصل پاییز و زمستان رنگ‌های گرم به عنوان رنگ پاییزی شناخته می‌شوند که طرفداران زیادی دارند.

طلایی یا زرد

پوشیدن لباس‌هایی با طیف زرد روشن و قهوه‌ای بسیار روشن برای فصل پاییز بسیار مناسب است. طلایی رنگ درخشانی است و در این فصل زیاد دیده می‌شود بنابراین برای کسانی که محیط بر آن‌ها تاثیر می‌گذارد، مناسب است. با پوشیدن این رنگ پاییزی لازم نیست از جواهرات استفاده نمایید.

رنگ پاییزی

آبی فیروزه‌ای

رنگ آبی فیروزه‌ای یکی از بهترین رنگ‌ها برای لباس‌های پاییزی است. این رنگ را با مشکی، ترکیب کنید تا سردی آن از بین برود و ظاهر شما را زیباتر و جذاب تر کند.

بنفش

لباس‌هایی به رنگ بنفش پررنگ بپوشید. این رنگ از محکم‌ترین و پایدارترین رنگ‎‌‌هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می‌دهد و افرادی که این رنگ لباس به تن می کنند را با اعتماد به نفس نشان می دهد.

کرم یا شتری یک رنگ پاییزی محبوب

لباس‌هایی با رنگ کرم یا شتری برای فصل پاییز مناسب است. در این فصل کت‌های شتری رنگ انتخاب نمایید. همراه با این رنگ می‌توانید لباس‌هایی هم خانواده این رنگ را بپوشید سپس با کمربندی از یک رنگ متضاد تیپ خود را تکمیل کنید.

رنگ پاییزی

قرمز

برای اینکه توجه همه افراد معطوف به شما شود، لباس‌هایی به رنگ قرمز را انتخاب کنید. لباس‌های با رنگ قرمز تیره خود را با رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های روشن‌تری از طیف قرمز بپوشید.

نارنجی

نارنجی و زرد رنگ اصلی این فصل است. در این فصل لباس هایی با رنگ زرد تیره، قرمز و نارنجی بپوشید تا شادتر و پرنشاط‌تر به‌نظر برسید و با محیط اطراف تطابق پیدا کنید.

رنگ زیتونی یک رنگ پاییزی همه‌پسند

افرادی که علاقه‌ای به رنگ‌های شاد ندارند، می‌توانند سر تا پا زیتونی به تن کنند یا این رنگ را در کنار رنگ‌های دیگر به تن کنند. این رنگ پاییزی به علت خنثی بودن، با اکثر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود.

رنگ پاییزی

رز یا صورتی

رنگ رز بسیار لطیف و پراحساس است و برای این فصل بسیار مناسب است و طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید گرمی را در روزهای سرد به خود و اطرافیان خود منتقل کنید رنگ رز مناسب شما خواهد بود.

پوشیدن لباس‌های جین در فصل پاییز

اگر می‌خواهید در فصل پاییز از لباس‌های جین استفاده کنید بهتر است جین شما رنگ روشن نبوده و تیره باشد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه:‌ می‌توانید مطلب ۵ استایل جذاب برای فصل پاییز امسال را مطالعه بفرمایید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۰ ب٫ظ

    👏👏👏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

      سپاس

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…