جذابیت دکوراسیون خانه با چراغ های تزیینی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر اتاقی در خانه شما وجود دارد که سایه ایجاد می‌کند یا تابش بد نور را تجربه می‌کند، یک چراغ دکوراتیو مناسب می‌تواند راه حلی باشد که شما به دنبال آن بوده‌اید.
چراغ های تزیینی در دکوراسیون

یک چراغ دکوراتیو تنها یک وسیله‌ برای روشنایی فضای داخل نیست بلکه می‌تواند زینت بخش دکوراسیون داخلی شما شود. برای شناخت بیشتر چراغ های تزیینی در دکوراسیون و نحوه استفاده از آن در فضای داخل، با مطلب دیگری از مجله دلتا همراه باشید.

لوسترهای دکوراتیو

چراغ های تزیینی در دکوراسیون

لوسترها فقط به عنوان چراغ‌های تزیینی برای اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده می‌شدند اما امروزه این لوسترها دارای طرح‌های مختلف مینیمالیستی و پیچیده برای آشپزخانه، اتاق خواب، سالن ورودی و حتی حمام هستند. برای افزودن زرق و برق به فضای داخلی، رنگ لوستر را طلایی انتخاب کنید. برای فضاهای نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب است.

چراغ‌های دکوراتیو فانوسی

چراغ های تزیینی در دکوراسیون

اگر می‌خواهید جلوه‌ای حیرت انگیز به دکوراسیون داخلی خود بدهید، چراغ‌های فانوسی را انتخاب کنید. این چراغ‌ها نه تنها یک گذرگاه زیبا را فراهم می‌کنند بلکه به زیبایی فضاهایی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند نیز کمک می‌کنند. این چراغ‌ها برای فضاهای ورودی، راهرو و اتاق پذیرایی مناسب هستند.

چراغ‌های خطی آویزی

چراغ‌های خطی آویزی

چراغ‌های خطی آویزی عمدتاً به عنوان راه‌حل‌های روشنایی عملکردی طراحی شده‌اند که دارای استعداد زیبایی نیز هستند. چراغ‌های خطی آویزی در بین بسیاری از جوانان محبوب هستند. آن‌ها را می‌توان در هر نقطه از میز آشپزخانه تا میز مطالعه استفاده کرد. این چراغ‌ها برای فضاهای نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب هستند.

چراغ‌های تزیینی ردیفی

چراغ‌های تزیینی ردیفی

در سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در انواع چراغ دکوراتیو ردیفی بودیم. این مدل چراغ هم می‌تواند نور مورد نیاز فضا و زیبایی دکوراسیون را دوچندان کند. انعطاف پذیری چراغ‌های ردیفی به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را در هر قسمتی از فضا که دوست دارید، استفاده کنید. این چراغ‌ها برای فضاهای نشیمن، فضای پذیرایی، پیشخوان آشپزخانه، راهروها و اتاق خواب مناسب هستند.

چراغ‌های تزیینی دیواری

چراغ‌ های تزیینی دیواری

چراغ های تزیینی در دکوراسیون دیوار حس پیچیدگی و ظرافت منحصربه‌فردی را به طراحی داخلی می‌بخشند. آن‌ها مکمل عالی برای لوسترها و سایر چراغ‌ها هستند. چراغ‌های دیواری برای راهروها، فضاهای نشیمن، اتاق خواب‌ها و ادارات عالی هستند. این سبک روشنایی همچنین به عنوان نورپردازی عملکردی، چراغ‌های رو به پایین و چراغ‌های رو به بالا نیز استفاده می‌شوند. برای فضاهای نشیمن و اتاق خواب مناسب است.

چراغ‌های دکوراتیو سقفی توکار

چراغ‌های سقفی توکار

این نورپردازی را به شیوه‌ای ظریف در سقف به کار می‌برند. اگر می‌خواهید به جای ظاهری پر جنب‌وجوش و تاثیرگذار برای فضای خود، ظاهری روشن‌تر و کامل‌تر داشته باشید، باید این نوع چراغ را انتخاب کنید. نورپردازی توکار در سقف نصب می‌شود و فقط نور را از خود متصاعد و یک حالت دکوراتیو زیبا و مینمیالیسیتی را نیز ایجاد می‌کند. به‌عنوان روشنایی مخفی در نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با شمع آرایی دکور منزل خود را رویایی کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…