با ارزان‌ترین روش اتاق پذیرایی را زیبا و لوکس کنید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای این که بتوانید دکوراسیون لوکسی داشته باشید، می‌توانید با هزینه‌های کمتری دکوراسیون زیبایی را برای خانه خود ترتیب دهید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
چیدمان لوکس و شیک پذیرایی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید خانه‌ای لوکس و در عین حال بدون صرف هزینه‌های زیاد داشته باشید با این مطلب از مجله دلتا ما همراه باشید تا با روش‌هایی برای چیدمان لوکس و شیک پذیرایی آشنا شوید.

استفاده از آینه بزرگ و زیبا

از جمله وسایلی که ظاهری بسیار شیک و مجلل به خانه می‌بخشد و بسیار هم مقرون‌به‌صرفه است آینه‌های بزرگ و قاب‌دار هستند. شما می‌توانید در همه نقاط خانه مانند راهروی ورودی، سالن پذیرایی، اتاق غذا خوری و سرویس بهداشتی از آینه‌های بزرگ و زیبا استفاده کنید و فضای خانه خود را لوکس و مجلل جلوه دهید.

چیدمان لوکس و شیک پذیرایی

استفاده از فرش و قالیچه

فرش و قالیچه یکی دیگر از وسایل پرطرفداری است که سطوح بزرگ را پوشش می دهد و به همین دلیل در دکوراسیون منزل بسیار از آن‌ها استفاده می شود. می‌توانید برای فرش‌ها و قالیچه‌هایی که در منزل می‌خواهید استفاده کنید، طرح ها و رنگ‌های هیجان انگیزی را برگزینید. بدین ترتیب یک فضای لوکس و مجلل به خانه خود بدهید.

چیدمان لوکس و شیک پذیرایی

از رنگ‌های غیر معمول برای طراحی داخلی استفاده کنید

با کنار گذاشتن برخی قوانین می‌توانید فضایی لوکس برای فضای زندگی خود ایجاد کنید. برای این کار تصمیم بگیرید که از رنگ‌هایی مانند سفید، کرم و بژ که برای دیوارها بسیار پرکاربرد هستند، استفاده نکنید. رنگ‌های تیره و خاصی را برای این کار مورد استفاده قرار دهید. اگر دکوراسیون منحصربه‌فردی می‌خواهید، این روش می‌تواند بسیار مناسب باشد و خانه‌ای لوکس خواهید داشت.

از چوب‌های تیره استفاده کنید

به‌طور معمول در دکوراسیون داخلی به سبک لوکس از مبلمانی که از چوب‌های تیره دارند، استفاده می‌شود. شما می‌توانید با ایده پردازی‌های خوب، علاوه بر مبل و میز و صندلی‌ها، عناصر دیگری را به دکور خانه خود اضافه کنید که از چوب‌های تیره ساخته شده‌اند. یک کنسول و یا یک پارتیشن چوبی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای لوکس دیده شدن خانه شما باشند.

چوب‌ های تیره در دکور

استفاده از کوسن‌های مخملی

به‌طور کلی مخمل پارچه‌ای با ظاهر بسیار مجلل و لوکس است و استفاده از آن در هر کجای خانه، باعث ایجاد تغییر می‌شود. بهترین روش استفاده از پارچه مخملی، کوسن‌های مخملی هستند. همچنین می‌توانید روکش مبل‌ها و پرده‌ها را هم از جنس مخمل انتخاب کنید تا به یک فضای گرم و لوکس دست یابید.

کوسن‌ های مخملی

استفاده از مبلمان لمسه دوزی شده

لمسه دوزی در طراحی‌های داخلی لوکس بسیار پر کاربرد است و یکی از روش‌های خوب و ارزان برای چیدمان لوکس و شیک پذیرایی استفاده از مبلمان لمسه دوزی شده است.

مبلمان لمسه دوزی شده

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های جذاب و شیک در چیدمان اتاق پذیرایی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…