با شمع آرایی دکور منزل خود را رویایی کنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می توانید با استفاده از ایده‌های جذاب و بسیار ساده خانه‌ای زیبا با دکوراسیون شیک و جذاب داشته باشید که در آن احساس آرامش کنید.
شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل فضایی مملو از عشق و صمیمیت به خانه‌ شما هدیه می‌دهد. شمع‌ها در طرح‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند، می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و با تزیین‌ آن‌ها علاوه بر روشنایی، زیبایی چشم‌نوازی را به خانه‌ خود هدیه دهید. در این مقاله از مجله دلتا شما را با ایده‌ های شمع آرایی در منزل آشنا می‌کنیم.

رنگ‌ها را از یاد نبرید

برای شمع آرایی در منزل از رنگ‌ها استفاده کنید. رنگ‌ها همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهند، حتی شمع‌ها را. شمع‌های رنگارنگ چنان زیبا هستند که نیازی به شمعدان‌ها و تزیینات دیگر ندارند. اگر خودتان در منزل شمع درست می‌کنید، می‌توانید از انواع رنگ‌ها استفاده نمایید.

شمع آرایی در منزل

شمع‌ها را آویزان کنید

شمع‌ها را به سقف آویزان کنید. لوسترها و آویزهای شیک و جذاب را انتخاب کنید.

شمع آرایی در منزل

شمع‌ها را به دیوار نصب کنید

شمع‌ها را با دیوارکوب به دیوار نصب نمایید. دیوارکوب‌ها در طرح‌های جذابی وجود دارند، با نصب دیوارکوب‌ها صمیمیت منزل خود را دو چندان می‌کنید.

نصب شمع به دیوار

شمع‌ها را در قفس بگذارید

از ایده های شمع آرایی در منزل گذاشتن شمع‌ها در قفس ایده جالبی به نظر می‌رسد. می‌توان به جای گذاشتن پرنده‌ها در قفس، شمع‌ها را جایگزین کرد.

گذاشتن شمع در قفس

شمع‌ها را داخل ظرفی شیشه‌ای قرار دهید

می‌توانید از یک ظرف شیشه‌ای کمک بگیرید، شمع‌ها داخل یک ظرف شیشه‌ای در باز، با زیبایی بیشتری می‌درخشند.

شمع داخل ظرف شیشه ای

ظرف حاوی شمع را با اشیا تزیینی پر کنید

اگر شمع‌ها را داخل ظرف‌های شیشه‌ای گذاشتید، برای زیبایی و جذابیت بیشتر، می‌توانید داخل آن را با مروارید، صدف، گل، قهوه و هر چیز دیگری که به‌نظرتان جالب می‌آید، تزیین کنید.

شمع را با آب تزیین کنید

شمع را داخل ظرف شیشه‌ای پر از آب بگذارید. آب نماد روشنایی است، شناور شدن شمع روی آب زیبایی و درخشش خاصی به فضا می‌بخشد. می‌توانید داخل آب را با سنگ‌ریزه‌های رنگی، صدف، گل، مروارید، برگ و … تزیین کنید.

تزیین شمع به سبک روستیک

اگر می‌خواهید منزل خود را به سبک روستیک طراحی کنید، شمع‌آرایی به سبک روستیک را فراموش نکنید. می‌توانید از چوب خام برای شمع آرایی در منزل استفاده کنید.

تزیین شمع  به سبک روستیک

استفاده از بوم‌ریس و مکرومه‌بافی

اگر به سبک بوهمین علاقه‌مند هستید، از بوم‌ریس هم در شمع‌ آرایی منزل خود استفاده کنید. شمع‌ها را به بوم‌ریس وصل کنید تا به دیوار نصب شوند، برای شمع آرایی در منزل می‌توانید از مکرومه‌بافی هم استفاده کنید، شمع‌ها را در آویزهای مکرومه بگذارید.

بوم‌ریس و مکرومه‌بافی

پیشنهاد مطالعه: مطلب همه چیز در مورد رنگ اتاق خواب که باید بدانید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…