هرگز این ۶ وسیله در دکور منزل از مد نمی‌افتند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون خانه با نکات ریز و درشت بسیاری تکمیل می‌شود که یکی از آن‌ها داشتن لوازم مورد نیازی است که در این مطلب با آن‌ها می‌شوید.
وسایل شیک در دکور منزل

مد همیشه یک موضوع جالب و جذاب بوده و هست که بسیار سریع هم در حال تغییر است. تنها زمانی می‌توانیم یک مد یا سبک را مناسب بدانیم که بعد از گذشت سالیان زیاد کماکان شیک و به روز به نظر برسد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل شیک در دکور منزل می‌پردازیم که در هیچ زمان و هیچ مکانی از مد نیفتاده و شما از سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

آیتم‌های کلاسیک و آنتیک از وسایل شیک در دکور منزل

آیتم‌های کلاسیک همانند چمدانی قدیمی یا مبلمان و کنسولی قدیمی در دکوراسیون داخلی خانه قطعاتی هستند که در هر اتاقی کار می‌کنند و مهم نیست که بقیه فضای شما مجهز به اقلام مدرن‌تر یا با سبک روستیک یا صنعتی باشد. به هر حال با آوردن احساسی نوستالژیک ظاهری متفاوت به فضا می‌دهند. از این رو داشتن  آیتم های کلاسیک  همیشه مفید خواهد بود، حتی اگر ترند نباشد.

وسایل شیک در دکور منزل

آباژورهای رومیزی کلاهکی

آباژورهای رومیزی نیز چه در دکوراسیون نشیمن در کنار مبل راحتی چه در کنج منزل و چه در اتاق خواب به‌نظر می‌رسد از مواردی هستند که هرگز از مد نمی افتند و به راحتی با هر سبکی  در دکوراسیون داخلی خانه قابل تطبیق هستند یا حداقل می‌توانند از نشیمن به اتاق و یا از اتاق به کنج دیگر خانه منتقل شوند.

وسایل شیک در دکور منزل

سینی‌ها در ابعاد و متریال‌های متفاوت

سینی‌ها در دکوراسیون داخلی خانه هم مفید و هم تزیینی هستند. می‌توانید آن‌ها را روی میز جلومبلی، کنسول یا میز ناهارخوری قرار دهید و با این همه رنگ، شکل و اندازه برای انتخاب هرگز غیر قابل استفاده نمی‌شوند. زیرا اگر لازم باشد حتی می‌توانید بدون اینکه از دکور آن‌ها را حذف کنید برای قرار دادن عطر و لوازم آرایشی در حمام ، نگه‌داشتن بطری‌های نوشیدنی در آشپزخانه یا ساماندهی ملزومات اداری روی میز کار اسفاده کنید.

سینی‌ ها در دکوراسیون داخلی

 

اقلام حصیری از وسایل شیک در دکور منزل

حصیرها با تم طبیعی فضا را گرم می‌کنند و از آنجا که دست سازه‌های انسانی هستند همیشه کلاسیک و جذاب هستند. حتی بهتر است که در فضای داخلی و خارجی هم قابل استفاده باشند و هرگز از مد نمی‌افتند و در کنار سبک‌های دیگر دکوراسیون قابل استفاده هستند.

اقلام حصیری

میزهای قهوه‌خوری(عسلی)

میزهای عسلی در دکوراسیون داخلی خانه نقشی چندجانبه ایفا می‌کنند. همچنین می‌توانند برای مهمان یا برای کار موقت و قرارگیری لپتاپ استفاده شوند. در واقع هر جا نیاز به سطح کوچکی دارید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر طرح این میزها ساده باشند حتی می‌توانید در بخش‌های مختلف خانه تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به‌عنوان میز کنار تختی به اتاق‌های خواب انتقال دهید.

میزهای قهوه‌خوری

صندلی‌ها در دکوراسیون منزل

از وسایل شیک در دکور منزل صندلی‌ها هستند. هر خانه‌ای همیشه به تعدادی صندلی نیاز دارد. این صندلی‌ها در تمام بخش‌های منزل قابل استفاده هستند. اگر مدل‌های ساده را انتخاب نکنید که قابلیت تطبیق با بیشتر سبک‌های دکوراسیون را داشته باشد برای هر جایی قابل استفاده است و علاوه بر کاربردی بودن زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

صندلی‌ ها در دکوراسیون منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب جذاب‌ترین ایده‌های دکوراسیون دیوار منزل را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۲۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…