۵ استایل جذاب برای فصل پاییز امسال

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فصل پاییز فرا رسیده است و وقت آن است که لباس‌های جذاب خود را برای هوای سرد از چمدان در بیاورید.
Untitled 1 14 5 استایل جذاب برای فصل پاییز امسال

به احتمال زیاد، تعداد زیادی از شما به نیمه دوم سال علاقه‌ی بیشتری دارید، زیرا می‌توانید استایل جذاب پاییزی شیک‌تر و متنوع‌تری داشته باشید و از ظاهر خود لذت ببرید. در ادامه‌ی این مطلب با مجله دلتا همراه شوید.

۵ ترند جذاب برای فصل پاییز امسال و نحوه‌ی پوشیدن آن‌ها

پیراهن جلو باز

پیراهن‌های جلو باز به طور کلی یکی از آیتم‌های اصلی و ضروری برای هر کمد لباسی هستند. فرقی نمی‌کند که پیراهن جلو باز شما سفید، راه راه و طرح‌دار است و یا به رنگ‌های پاستلی است، در هر صورت برای استایل‌های مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

استایل جذاب پاییزی

چگونه پیراهن جلو باز را بپوشیم؟

از پیراهن‌های جلو باز هم می‌توانید به عنوان یک مانتو و هم به عنوان یک بلوز استفاده کنید. اگر می‌خواهید آن را به عنوان یک مانتو بپوشید، می‌توانید در زیر آن یک تیشرت و یا نیم‌تنه بپوشید. همچنین می‌‌توانید یک پیراهن جلو باز پوشیده و روی آن یک ژاکت یا کت بپوشید.

شلوار پارچه‌ای

شلوارهای راحتی و اسلش گزینه‌ی بسیار مناسبی برای جایگزین کردن شلوارهای جین در هوای سرد هستند، اما ممکن است مناسب همه‌ی موقعیت‌ها نباشند. یکی از ترندهای امسال شلوارهای پارچه‌ای هستند که راحتی بیشتری نسبت به شلوارهای جین در برای پاهای شما فراهم می‌کنند.

استایل جذاب پاییزی

چگونه شلوار پارچه‌ای را بپوشیم؟

شلوارهای پارچه‌ای را ممکن است در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ببینید که هم برای استایل‌های رسمی مناسب هستند و هم کژوال و روزانه. بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را با آیتم‌های مختلفی ست کرده و استایل منحصربه‌فردی داشته باشید.

لباس ست و هم‌رنگ در استایل جذاب پاییزی

لباس‌های ست را به راحتی می‌توان با آیتم‌ها و اکسسوری‌های مختلف ترکیب کرد. در این استایل‌ها با انتخاب درست اکسسوری‌ها، می‌توانید به ظاهرتان درخشش و جذابیت بیشتری ببخشید.

استایل جذاب پاییزی

چگونه لباس ست بپوشیم؟

در این استایل، لباس سومی که به استایل خود اضافه می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا نمای زیادی به استایل شما می‌دهد. بنابراین اگر یک کت و شلوار ست و هم‌رنگ می‌پوشید، بهتر است که لباسی را زیر کت یا مانتوی خود بپوشید که رنگ متضاد و همچنین مکملی با رنگ کت و شلوار شما داشته باشد.

طرح چهارخونه

طرح چهارخونه تقریبا هرسال جزو ترندهای مد و فشن است. در واقع طرح چهارخونه جزو طرح‌هایی محسوب می‌شود که هرگز از مد خارج نمی‌شود و شما در هر فصلی می‌توانید به نحوی آن را ست کرده و استایل جذابی داشته باشید.

استایل جذاب زنانه

چگونه طرح چهارخونه را بپوشیم؟

طرح‌های چهارخونه به راحتی قابل ست کردن هستند زیرا در هر طرح چهارخونه حداقل دو یا سه رنگ مختلف وجود دارد و شما می‌توانید آیتم‌های دیگر استایل خود را با آن‌ها هماهنگ کنید. شاید فکر کنید طرح‌های چهارخونه مناسب استایل رسمی نیستند، اما اگر طرح‌های مختلف چهارخونه را بشناسید می‌توانید مدل مناسب برای استایل‌های کاری و رسمی را نیز پیدا کنید.

تیشرت و لباس با طرح‌های گرافیکی

شاید برخی از افراد تیشرت‌ها و لباس‌هایی که نوشته‌ها و طرح‌های گرافیکی دارند را مخصوص به نوجوانان بدانند، اما شعار اصلی ما این است که خودتان را برای پوشیدن و امتحان کردن لباس‌های جدید، پیر فرض نکنید.

مجله دلتا

چگونه لباس با طرح گرافیکی بپوشیم؟

این مدل لباس‌ها به راحتی قابل ست شدن هستند و شما می‌توانید استایل‌های مختلفی با آن‌ها داشته باشید. شما می‌توانید یک سویشرت یا هودی طرح‌دار را به همراه شلوار جین و یک جفت کتانی بپوشید و یک استایل جذاب پاییزی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ست کردن رنگ خردلی در استایل‌های پاییزی را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ

    مرسی از راهنماییتون🥰

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      ممنون از شما که مجله دلتا را همراهی می‌کنید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…