مهم‌ترین نکات برای خرید کرم پودر

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای افرادی که مشکلات پوستی قابل توجهی دارند، مانند تفاوت رنگ در بعضی نواحی پوست، لکه‌های پیری یا آکنه، کرم پودر می‌تواند راه حل خوبی برای دستیابی به یک پوشش یک‌دست باشد.
Untitled 3 3 مهم‌ترین نکات برای خرید کرم پودر

هر کدام از ما برای پوشاندن و از بین بردن جای زخم و آکنه روی صورت، روش خودمان را داریم. نقش محصولات آرایشی پوشاننده‌ پوست از جمله خرید کرم پودر، در این زمان بسیار پررنگ می‌شود. در این مطلب از مجله‌ دلتا قصد داریم که نکات مهم در مورد کرم پودر را بیان کنیم.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یا همان کرم فونداسیون، پایه‌ اصلی برای شروع آرایش صورت است و به دلیل فرمولاسیونی غلیظ و کرمی، پوششی یک‌دست روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول، پوششی عالی برای پنهان کردن عیوب پوستی و تغییر رنگ آن است.

استفاده از کرم پودر معمولاً برای کسانی که پوست چرب دارند توصیه نمی‌شود. از آنجایی که این محصول بافتی ضخیم و غلیظ دارد، ممکن است به راحتی منافذ پوست را مسدود کند و سبب تولید جوش در پوست‌های چرب و مستعد شود. برای پخش کرم پودر روی صورت، از یک براش بزرگ یا اسفنج کمی مرطوب کمک بگیرید.

خرید کرم پودر

نکاتی در مورد خرید کرم پودر

تناژ کرم پودر

صرف نظر از مارک تجاری، همیشه در زمان خرید کرم پودر، تناژی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اولین قدم در انتخاب کرم پودر، شناخت رنگ واقعی پوستتان است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا تناژی مناسب برای پوست خودتان انتخاب کنید.

امتحان کردن کرم پودر بر روی پوست

هرگز کرم پودر خود را فقط روی دستتان امتحان نکنید و در این حالت نباید انتظار داشته باشید که رنگ آن با صورت و گردن شما نیز همخوانی داشته باشد. ابتدا آن را روی دست، سپس روی خط فک و در نهایت روی پوست گردن امتحان کنید. حتماً این کار را در نور طبیعی انجام دهید.

انتخاب سبک میکاپ

سبک میکاپ نهایی خود را مشخص کنید. مثلاً یک نفر طرفدار آرایش مات است و یکی دیگر با تأکید بر رژ گونه، زیبایی صورت را بیشتر می‌کند. پوست چرب به تنهایی درخشش قابل توجهی دارد و براق کردن آن دیگر لزومی ندارد. اگر پوست مختلط دارید باید در صورت استفاده از کرم پودر، مرطوب کننده را نیز فراموش نکنید. اگر پوست خشک دارید، نقش یک آبرسان را در کنار کرم پودر دست کم نگیرید. برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه، کرم پودرهای حاوی مواد معدنی بسیار ایده‌آل هستند.

خرید کرم پودر

تشخیص رنگ ذاتی پوست

برای تشخیص رنگ پوست، اول از همه به این موضوع فکر کنید که پوست شما به تناژ گرم نزدیک‌تر است یا در دسته‌ رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد. برای این کار باید به سایه‌های خنثی دقت کنید و ببینید که کدام رنگ چهره‌ شما را زیباتر جلوه‌ می‌دهد. اگر پوست، چشم و در کل صورت شما با ترکیب استایلی از رنگ‌های سفید بسیار روشن یا مشکی بسیار تیره، زیباتر از همیشه به چشم می‌آید، تناژ طبیعی شما به رنگ‌های سرد متمایل است. اما اگر در کنار رنگ‌های شیری، کرم، قهوه‌ای و برنز، جلوه‎‌ بیشتری دارید، تناژ رنگی گرم با شما هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارد.

خرید کرم پودر

انتخاب کرم پودر مناسب برای هر نوع جنس پوست

وقتی نوبت به کرم پودر و مواد آرایشی پوشاننده‌ پوست می‌رسد، یک نوع کرم نمی‌تواند برای همه مناسب باشد. بنابراین قبل از آنکه کرم پودر بی‌عیب و نقصی که دوست شما استفاده می‌کند را برای خود بخرید، باید مطمئن شوید که آیا این کرم پودر برای پوست شما مناسب است یا نه! به دلیل فرمولاسیون مختلف انواع پوشاننده‌ها، از کرم پودر گرفته تا پنکیک، هر کدام ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند برای نوع پوست شما مناسب باشند و به همین دلیل نباید تنها به تجربه‌ دیگران اکتفا کنید.

خرید کرم پودر اکتی پور

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه معرفی انواع کرم پودر برای صورت را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…