جدیدترین و ساده‌ترین ایده‌ها در چیدمان نشیمن

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها این است که در هر فصل تنوع جدیدی در دیزاین خانه ایجاد کنند که علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه هم باشد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
مکرومه در دکوراسیون منزل

این روزها استفاده از مکرومه به خاطر زیبا و هنری بودن توانسته به یک ترند محبوب تبدیل شود. مکرومه می‌تواند نقش‌های منحصربه‌فردی به دکوراسیون منزل شما بدهد و با انواع رنگ‌ها و طرح‌ها به بهترین شکل با دکور فضای مورد نظر شما هماهنگ شود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های مکرومه در دکوراسیون منزل خواهیم پرداخت.

مکرومه بافی چیست؟

گره ‌بافی یا مکرومه که با نام مکرومه نیز شناخته می‌شود، یک نوع بافتنی است که با فن گره زدن خلق می‌شود. مکرومه در سبک دکوراسیون بوهو و ساحلی و ترندهای پاییزی و زمستانی حضور بسیار دلنشینی دارد و از لحاظ بصری به خاطر افزودن بافت و هنر به دکوراسیون، باعث ایجاد زیبایی و جذابیت می‌شود.

مکرومه در دکوراسیون منزل

پرده مکرومه

یک از کاربردهای مکرومه در دکوراسیون منزل دوخت پرده است. شما می‌توانید با کمک مکرومه، پرده درست کنید؛ فقط باید حوصله زیادی به خرج دهید. هر چقدر وقت بیشتری به این کار اختصاص دهید، پرده بلندتری خواهید داشت. پرده مکرومه جلوی نور خورشید را به آن صورت نمی‌گیرد و تنها جلوی دید را به داخل می‌بندد.

مکرومه در دکوراسیون منزل

طاقچه مکرومه

با کمک طناب و چوب می‌توانید یک طاقچه مکرومه بسازید. مکرومه بافی با کمک یک چوب به عنوان دیوارکوب و دیگری به‌عنوان پایه می‌تواند طاقچه‌ای برای قرار دادن گلدان‌های زیبای شما درست کند.

طاقچه مکرومه

جاشمعی مکرومه

یکی از مکرومه در دکوراسیون منزل ساخت جاشمعی است. بطری‌های شیشه‌ای خالی را دور نیندازید و با مقداری خلاقیت و با استفاده از هنر مکرومه، آن‌ها را به جاشمعی تبدیل کنید. بله، شمع‌های فانتزی را می‌توان داخل بطری قرار داد و بطری را با مکرومه تزیین کرد.

WERTYU جدیدترین و ساده‌ترین ایده‌ها در چیدمان نشیمن

چهارپایه مکرومه

اگر یک چهارپایه کهنه بالش‌دار دارید که از ظاهر آن خسته شده‌اید، می‌توانید با هنر مکرومه بافی به آن شکل جدیدی ببخشید. ظاهر پاف‌های کهنه و رنگ و رو رفته را نیز می‌توان به همین شکل عوض کرد.

چهارپایه مکرومه

لوستر مکرومه

مکرومه می‌تواند پوشش جالبی برای لوستر اتاق یا سالن شما باشد. اگر ماهر باشید، می‌توانید برای بدنه حباب لوستر خود یک لباس زیبا ببافید و از ظاهر جدید آن لذت ببرید.

لوستر مکرومه

کوسن مکرومه

یکی دیگری از کاربردهای مکرومه در دکوراسیون منزل دوخت روکش برای کوسن‌ها است. شما می‌توانید شکل کوسن‌های فعلی خود را با دوخت روکش مکرومه تغییر داده و با دکور دیگر بخش‌ها هماهنگ کنید.

کوسن مکرومه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این لوسترها آشپزخانه را لوکس و شیک می‌کنند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۳۰ ب٫ظ

    چقدر خوب و کاربردی بود.

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…