۵ اصل مهم برای داشتن استایل پاییزی مردانه‌ جذاب

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای این که استایل پاییزی مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید جذاب و دلنشین باشد نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها استایل شیک‌تر و کاربردی‌تری خواهید داشت.
Untitled 18 1 ۵ اصل مهم برای داشتن استایل پاییزی مردانه‌ جذاب

تقویم می‌گوید که وارد پاییز شده‌ایم و باید به فکر آماده کردن استایل پاییزی‌تان باشید. در این مطلب نکاتی که باعث می‌شود استایل پاییزی مردانه جذاب‌تری داشته باشید را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۵ اصل مهم برای داشتن استایل پاییزی مردانه‌ جذاب و مناسب

وزن و ضخامت آیتم‌ها

لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید سبک و نازک یا سنگین و ضخیم باشند. در فصل پاییز به لباس‌هایی احتیاج دارید که به لحاظ وزن و ضخامت متوسط باشند و در عین حال خاصیت ضدآب هم داشته باشند تا از شما در برابر باران‌های پاییزی محافظت کنند.

آیتمی که بتوانید به راحتی آن را در کوله پشتی یا کیف‌ حمل کنید و در زمان بارندگی یا بادهای خنک پاییزی آن را بپوشید. بر همین اساس بارانی‌ها یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌ها در فصل پاییز هستند.

استایل پاییزی مردانه

جنس پارچه در آیتم‌های پاییزی

پاییز فصل مناسبی برای پوشیدن کت‌ها و ژاکت‌های چرمی است. این آیتم‌ها برای بهار و تابستان بیش از حد گرم هستند و برای فصل زمستان هم به اندازه‌ کافی گرم نیستند؛ بهترین فصل استفاده از این آیتم‌های زیبا و شیک فصل پاییز است.

استایل پاییزی مردانه

مخمل هم یکی از گزینه‌های استایل پاییزی محسوب می‌شود که برای پاییز ۲۰۲۱ ترند شده است. بسیاری از برندها برای پاییز ۲۰۲۱ اقدام به تولید کت‌های مخمل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کرده‌اند.

استایل پاییزی مردانه

ژاکت‌های جین هم برای استفاده در پاییز مناسب هستند، هم به لحاظ وزن و هم به لحاظ زیبایی این آیتم‌ها برای لایه‌بندی در فصل پاییز بسیار کارآمد هستند.

استایل پاییزی مردانه 2021

لایه بندی

لایه‌بندی در استایل پاییزی مردانه اصلی‌ترین کلید محسوب می‌شود، لایه‌بندی درست به لحاظ کاربردی بودن، زیبایی و جذابیت بسیار اهمیت دارد. در یک لایه‌بندی درست و مناسب باید لباس نازک‌تر بـه بدنتان نزدیک‌تر باشد، لباس‌های نازک را اول بپوشید و سپس انواع ضخیم‌تر را به تن کنید.

استایل پاییزی مردانه با بوت

اگر در لایه‌بندی مبتدی هستید سیستم سه لایه را برای استایل‌ خود پیاده کنید، به این شکل که لباس‌های شما به سه لایه‌ی بیس، میانی و بیرونی تقسیم‌بندی می‌شود. برای لایه‌ بیس، تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های پنبه‌ای گزینه‌‌ای بی‌عیب و نقص محسوب می‌شوند، برای لایه‌ میانی می‌توانید به سراغ جلیقه‌ها، ژاکت‌ها و یا پلیورهای تریکو، نخی یا بافتنی بروید و برای لایه‌ بیرونی یک بارانی، کت چرمی، ژاکت جین، سوییشرت و یا یک کت تک پاییزه را انتخاب کنید.

مجله دلتا

انتخاب کفش

با لایه‌بندی لباس‌های خود می‌توانید مشکل گرم و سرد شدن هوا و بارندگی را حل کنید اما در خصوص کفش این امکان وجود ندارد. کفشی که انتخاب می‌کنید باید جوری باشد که اگر در حالی که در خیابان هستید ناگهان هوا بارانی شد کفش‌ خراب نشود و جوراب‌ها نم نگیرد. برای این که استایلتان کاملا کاربردی باشد برای کفش بهتر است به سراغ چکمه و نیم‌بوت‌های چرم بروید.

ترکیب رنگ

این که چه گروه‌های رنگی را برای استایل پاییزی‌تان انتخاب کنید کاملا به سلیقه‌ شما بستگی دارد. تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید هارمونی و هماهنگی رنگ آیتم‌هایی ست که در استایل خود انتخاب می‌کنید. به ویژه اگر تصمیم گرفته‌اید لباس‌هایتان را لایه‌بندی کنید و لایه لایه بپوشید، حتما به هارمونی و هماهنگی رنگ آیتم‌ها دقت کنید.

استایل پاییزی مردانه

پیشنهاد مطالعه: برای مطالب مشابه می‌توانید به چند ترفند برای خوش استایلی آقایان مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…