از اسکی روی هندوانه تا جنگ با پرتقال!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فستیوال‌های کثیف هر ساله در زمان‌های خاص برگزار می‌شوند و میزان زیادی خرابی و زباله به جا می‌گذارند. نکته جالب در مورد این فستیوال ها این است که افراد بسیار زیادی از آن‌ها استقبال می‌کنند.
جشنواره های عجیب و غریب

برخی جشنواره‌های سالانه مربوط به رویدادهای فرهنگی هستند درحالی‌که برخی دیگر صرفا برای خوش گذرانی و ایجاد تنوع در روال عادی زندگی پدید آمده‌اند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی جشنواره های عجیب و غریب می‌پردازیم. همراه ما باشید.

جشنواره های عجیب و غریب

چین چیلا در استرالیا

این فستیوال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های غذایی شناخته می‌شود که در آن مردم نه تنها به سمت یک دیگر هندوانه پرتاب می‌کنند بلکه کارهای خاص دیگری نیز انجام می‌دهند، برای مثال در این جشن عده‌ای به اسکی روی هندوانه مشغول می‌شوند. این فستیوال هر ساله در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود.

بزرگداشت میمون‌ها در تایلند

یکی از جشنواره های عجیب و غریب که در تایلند برگزار می‌شود بزرگداشت میمون‌ها است. در این جشنواره مردم میوه‌های مختلف و همچنین نوشیدنی‌های زیادی را برای میمون‌ها آماده می‌کنند و آن‌ها نیز با این میوه‌ها بازی می‌کنند و تنها باعث به وجود آمدن یک محیط بسیار کثیف می‌شوند.

جشنواره های عجیب و غریب

جنگ پرتقال در ایتالیا

یکی دیگر از جشن‌های بزرگ غذایی و همچنین کثیف در یکی از شهرهای شمالی ایتالیا برگزار می‌شود. در این جشن مردم با پرتقال‌ها به یکدیگر حمله می‌کنند در این فستیوال مردم به دو گروه تقسیم می‌شوند و با پرتقال با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. این مسابقه به عنوان بزرگ‌ترین جنگ خوراکی در ایتالیا شناخته می‌شود. در انتهای آن تنها هزاران تن پرتقال از بین رفته سطح شهر را می‌پوشاند.

جشنواره های عجیب و غریب

 

جشنواره رنگ‌ها در هند

این جشن یکی از گسترده‌ترین جشنواره‌های دنیا است و همچنین میزان زیادی نیز کثیفی به همراه دارد. در مدتی که این جشن برپا است مردم در سرتاسر هند بر روی یکدیگر رنگ می‌پاشند و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که تمیز مانده باشد. البته این رنگ‌ها به صورت پودری هستند و به راحتی پاک می‌شوند.

0 از اسکی روی هندوانه تا جنگ با پرتقال!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب قانون‌شکنی‌هایی که می‌تواند باعث دستگیری شما در اروپا بشود! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…