۸ ترفند برای افزایش ماندگاری عطر

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید عطر مناسب یکی از مهمترین انتخاب‌های هر فرد برای داشتن ظاهری تاثیرگذار می‌تواند باشد، رایحه‌ای که بتواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. اما همه چیز با خریدن یک عطر گران قیمت تمام نمی‌شود، بلکه عطرها را باید به شیوه درستی استفاده و نگهداری کرد.
Untitled 12 1 8 ترفند برای افزایش ماندگاری عطر

ماندگاری عطر یکی از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خرید عطر و ادکلن به آن توجه می‌کنید، اما این نحوه استفاده شما از آن است که می‌تواند ماندگاری عطر را افزایش دهد یا آن را کم کند. در این مطلب از مجله دلتا این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

۸ روش برای افزایش ماندگاری عطر

استفاده نادرست از یک عطر هرقدر گران‌قیمت، می‌تواند ماندگاری عطر را کاهش دهد و البته دانستن رازهای استفاده درست از عطرها می‌تواند عمر یک عطر معمولی را بیشتر کند.

ماندگاری عطر

خرید عطر مناسب یکی از مهمترین انتخاب‌های هر فرد برای داشتن ظاهری تاثیرگذار می‌تواند باشد، رایحه‌ای که بتواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. اما همه چیز با خریدن یک عطر گران‌قیمت تمام نمی‌شود، بلکه عطرها را باید به شیوه درستی استفاده و نگهداری کرد.

رابطه معکوس میزان ماندگاری عطر و نگهداری آن در حمام

اگر می‌خواهید ماندگاری عطر شما طولانی‌تر شود، آن ها را در مجاورت نور، گرما و رطوبت قرار ندهید. این عوامل می‌تواند کیفیت عطر را به مرور زمان کاهش دهد. بهترین محل برای قرار دادن عطرها، اتاق خنک، نقاط خشک خانه و جایی دور از پنجره است.

ماندگاری عطر

روی محل استفاده از عطر وازلین بزنید

بهتر است عطر را روی نقاطی از بدن که نبض دارد اسپری کنید و البته بهتر است پیش از آن روی این نقاط کمی وازلین بمالید. وازلین می‌تواند عطر را به خود جذب کرده و بنابراین رایحه عطر روی پوست شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

از لوسیون بدون بو استفاده کنید

هر چیزی که بتواند پوست شما را چرب کند می‌تواند باعث افزایش ماندگاری عطر در آن بخش از پوست شود. اگر می‌خواهید از یک مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید، یک کرم بدون بو را انتخاب کنید.

ماندگاری عطر

پس از حمام و پیش از لباس پوشیدن عطر بزنید

رطوبت پوست می‌تواند ماندگاری عطر را افزایش دهد، پس به محض استحمام که هنوز پوست کمی مرطوب است بهترین زمان برای استفاده از عطر است. پیش از پوشیدن لباس عطر را به خودتان بزنید.

عطر را اسپری کنید

پس از آنکه عطر را به نبض روی مچ دست اسپری کردید، مچ دست‌های خود را به یکدیگر نمالید. این اشتباهی است که ممکن است بسیاری انجام دهند، اما لازم است بدانید که این کار باعث می‌شود، رایحه اولیه و قوی عطر از بین رفته و در نتیجه ماندگاری عطر کاهش یابد.

Untitled 16 1 8 ترفند برای افزایش ماندگاری عطر

نبض‌ها و نقاط گرم بدن را برای ماندگاری عطر هدف قرار دهید

برای آنکه ماندگاری عطر بیشتر شود، آن را به بخش‌هایی از بدن که گرمای بیشتری دارد اسپری کنید. این نقاط گرم شامل بخش داخلی آرنج، گردن، مچ دست، بالای شکم و … می‌شود. تنها دو یا سه بخش را انتخاب کنید و عطر را به آن‌ها اسپری کنید.

عطر را به هوا اسپری کنید و از آن عبور کنید

اگر می‌خواهید عطر شما، رایحه ملایم‌تری داشته باشد، آن را به هوای روبروی خود اسپری کنید و سپس از آنجا رد شوید. به این صورت عطر روی تمام بدن شما می‌نشیند و در عین حال حس ملایمی پیدا می‌کند.

عطر را به شانه و برس خود اسپری کنید

بهتر است عطرهایی با پایه الکل را مستقیما به مو اسپری نکنید، این کار باعث خشکی موها می‌شود. به جای این کار می‌توانید عطر را به برس خود اسپری کرده، به این ترتیب هم موها رایحه ملایمی می‌گیرند و هم به مو آسیب زده نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عطر خنک فقط برای تابستان نیست را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

  2. علی

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

    عالیه👏🔥

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…