ست کردن رنگ خردلی در استایل‌های پاییزی

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هرچند رنگ خردلی برای همه‌ فصول مناسب است، اما شاید زیباترین فصل سال برای استفاده از این رنگ درخشان در استایل، فصل پاییز باشد.
Untitled 1 5 ست کردن رنگ خردلی در استایل‌های پاییزی

به‌طور کلی رنگ جذاب خردلی منحصر به هیچ گروه سنی یا جنسیت خاصی نیست. هم خانم‌ها و هم آقایان در هر محدوده‌ سنی که باشند می‌توانند از آیتم‌های جذاب خردلی در استایل‌ خود استفاده کنند و بدرخشند. با این حال برای ست کردن رنگ خردلی نکاتی هست که در مجله دلتا به آن‌ها می‌پردازیم.

چند نکته در مورد ست کردن رنگ خردلی در استایل

خردلی جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شود، رنگی که گرما و نور آفتاب را تداعی کرده و جلب توجه می‌کند اما چندان مانند زرد روشن یا لیمویی در چشم نیست و بیشتر تمایل به خنثی بودن دارد. به یاد داشته باشید که استایل مونوکروم با طیف‌های خردلی چندان جذاب نخواهد بود، بنابراین بهتر است این رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید.

ست کردن رنگ خردلی

آیتم‌های متنوعی را می‌توانید به رنگ خردلی انتخاب کنید، بسته به فصلی که در آن قرار دارید از پالتو و پلیور گرفته تا پیراهن‌های خنک تابستانه ابریشمی و ساتن. اما به دلیل ماهیت این رنگ بهترین فصل برای پوشیدن آیتم‌های خردلی فصل پاییز است و این رنگ در فصل خزان و همچنین زمستان رنگی لوکس و باشکوه محسوب می‌شود. در روزهای سرد پاییزی در زیر آفتاب لطیف پاییز و برگ‌های زرد و سبز درختان آیتم‌های خردلی بسیار چشم‌نوازند.

پالتو و ژاکت خردلی

پالتوها، ژاکت‌ها و بارانی‌های خردلی رنگ بسیار جذابند و با توجه به محبوبیتی که دارند به سادگی در بازار پیدا می‌شوند. این پالتوهای جذاب را می‌توانید با آیتم‌های مختلفی به رنگ‌های سبز، مشکی، سفید، قهوه‌ای، جین و… ست کنید و استایل فوق‌العاده‌ای برای پاییز و زمستان داشته باشید.

 

ست کردن رنگ خردلی

تیشرت و پیراهن‌های مردانه

تیشرت و پیراهن‌های مردانه خردلی‌ رنگ برای آقایانی که دوست دارند استایلی خاص و اسپرت داشته باشند انتخاب بسیار مناسبی است. انواع شلوارهای جین را می‌توانید با این آیتم‌ها ست کنید. از شلوارهای جین سنگ‌شور زاپ‌دار تا جین دودی و آبی پررنگ.

 

ست کردن رنگ خردلی

پیراهن‌های مجلسی خردلی

پیراهن‌های مجلسی خردلی برای خانم‌ها انتخاب خیلی خاص و چشم‌گیری هستند. از آنجایی که بیشتر خانم‌ها در میهمانی‌ها رنگ‌های سفید‌ و مشکی را انتخاب می‌کنند، در صورت انتخاب این رنگ درخشان در میهمانی‌ها می‌توانید استایل بسیار منحصر به فردی داشته باشید، مخصوصا اگر کفش و کیف مناسبی هم انتخاب کرده باشید.

ست کردن رنگ خردلی با مانتو

شال‌ها و روسری‌های خردلی

برای ست کردن رنگ خردلی شال و روسری‌های خود با مانتو یا سایر لباس‌‌هایتان می‌توانید از رنگ‌های طوسی، سفید و مشکی استفاده کنید. اگر شال و روسری شما ترکیبی از خردلی و رنگ‌های دیگر است برای مانتو و پالتو خود بهتر است از رنگ‌های دیگری که در طرح روسری قرار دارد کمک بگیرید. در زمستان یا پاییز یک شال‌گردن خردلی در ترکیب با دیگر آیتم‌ها جلوه‌ای بسیار خاص و دوست‌داشتنی به استایل پاییزی شما می‌دهد.

رنگ خردلی روشن

بوت خردلی

بوت‌ها و نیم‌بوت‌های جیر خردلی سال‌هاست که در صنعت مد جهان بسیار محبوبند، بوت‌های جیر خردلی برند «تیمبرلند» از جمله محبوب‌ترین بوت‌های اسپرت محسوب می‌شوند. این بوت‌ها با شلوارهای جین سرمه‌ای یا دودی ترکیب دلنشینی می‌سازند. همچنین ست کردن رنگ خردلی بوت با یک پالتو یا سوییشرت خردلی می‌تواند ترکیب پاییزی جذابی باشد.

مجله دلتا

اکسسوری خردلی

اگر لباس یا کیف و کفش خردلی ندارید و یا در پوشیدن این آیتم‌های خردلی‌ محافظه‌کار هستید، اکسسوری‌هایی مانند زیورآلات، کلاه، هدبند، کروات، فریم عینک و لاک ناخن که به خوبی با هم ست شوند ترکیب زیبایی برای شما ایجاد می‌‎کنند.

ست کردن رنگ خردلی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب مشابه به چطور یک تیپ پاییزی شیک داشته باشیم مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…