جذاب‌ترین ایده‌‌ها برای دکور آشپزخانه شما

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی در خانه برخوردار بوده و به همین علت است که در روند طراحی دکوراسیون آن باید دقت و حساسیت لازم را به خرج داد.
ایده های دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مکانی است که بسیاری از کارهای خانه در آن انجام می‌گیرد. آشپزخانه قلب خانه است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی جذاب‌ترین ایده های دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم.

طراحی آشپزخانه برای آپارتمان‌های مدرن

این آشپزخانه مدرن دارای یک کانتر یا جزیره یا همان کابینت وسط آشپزخانه همراه با سینک ظرفشویی و فضای ذخیره‌سازی است که به عنوان میز ناهارخوری نیز عمل می‌کند. توجه کنید که کانتر آشپزخانه با هدف جدا کردن فضای غذاخوری از اتاق نشیمن انتخاب شده است و در عین حال عملکرد بالایی نیز در آشپزخانه دارد.

یخچال فریزر و فضاهای ذخیره‌سازی بر روی دیوار نصب شده‌اند که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند. از طرف دیگر رنگ خاکستری براق و چراغ‌های سقفی ظاهر متمایزتری در این آشپزخانه ایجاد کرده است. طراحی کلی فضا بسیار شیک و جدید بوده و حس و حال تر و تازه‌ای به دکوراسیون بخشیده است.

ایده های دکوراسیون آشپزخانه

طراحی چوبی اپن آشپزخانه

این آشپزخانه حس و حال خاصی به فضا داده است و به خوبی با میز و صندلی‌های ناهارخوری هماهنگ شده است. چراغ‌های آویز تزیینی ضمن تامین نور فضای آشپزخانه جذابیت آن را نیز چندین برابر کرده‌اند. از طرف دیگر اثاثیه شیک، فرش مجلل و درهای شیشه‌ای کشویی که به فضای سرسبز باغ باز می‌شود، نمای دنج آشپزخانه را کامل نموده است.

ایده های دکوراسیون آشپزخانه

طراحی اپن آشپزخانه برای خانه‌های کوچک

یکی از اهداف اصلی این طرح استفاده حداکثری از فضای محدود موجود در خانه است. کابینت‌های ذخیره‌سازی دیواری دقیقا با همین هدف انتخاب شده‌اند. اپن آشپزخانه نیز فضای آشپزخانه را از دیگر فضاهای خانه جدا کرده است و در عین حال عملکرد خاصی نیز در فضا دارد. رنگ کابینت و دیوارها با فضای نشیمن و همین‌طور صندلی‌های چهارپایه نیز با سطح رویی اپن به خوبی مطابقت دارند و فضای منسجمی ساخته‌اند. پنجره‌های شیک و بزرگ آشپزخانه نیز باعث شده است که نور طبیعی در فضا جریان یابد و آشپزخانه بزرگ‌تر از اندازه‌ واقعی آن به‌نظر برسد.

اپن آشپزخانه برای خانه‌ های کوچک

 آشپزخانه‌ های ال شکل

اگر شما عاشق آشپزخانه‌های اپن‌دار هستید و به دنبال طراحی جدیدتری از این سبک آشپزخانه هستید، ما به شما آشپزخانه‌های ال شکل را پیشنهاد می‌کنیم. البته به شرطی که مانند طراحی  آشپزخانه به‌طور یکپارچه با بقیه خانه‌ شما ترکیب شود. رنگ تیره کابینت‌ها و چراغ‌های پروژکتوری ظاهری مدرن، زیبا و شیک به این آشپزخانه‌ بخشیده است. طراحی ال شکل با فضای ذخیره‌سازی یکپارچه و کاربردی خود می‌تواند ایده‌ خوبی برای آپارتمان‌های امروزی باشد.

 آشپزخانه‌ های ال شکل

طراحی اپن آشپزخانه با سنگ گرانیت

اما یکی از متفاوت‌ترین ایده های دکوراسیون آشپزخانه مربوط به تصویر زیر است که از سنگ گرانیت در آن استفاده شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید سنگ گرانیت در تمامی بخش‌ها از جمله اپن آشپزخانه، قسمت ناهارخوری و دیگر بخش‌ها بکار برده شده است. صندلی‌ها و چراغ‌های آویز نیز زیبایی این آشپزخانه مدرن را تکمیل کرده است. یکی از بهترین قسمت‌های این آشپزخانه بخش کانتر آن است که فضای اضافی را برای ذخیره‌سازی وسایل فراهم کرده است.

اپن آشپزخانه با سنگ گرانیت

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون آشپزخانه خود را زیبا و به‌روز کنید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ

    بسیاز عالی👌💯👌💯👌

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…