رنگ‌های مناسب شال و روسری در پاییز و زمستان

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از جذاب‌ترین اکسسوری‌های فصل پاییز و زمستان که با انتخاب رنگ و جنس مناسب آن‌ها می‌توان استایلی شیک و زیبا را تجربه نمود شال و روسری زمستانه است.
رنگ‌ های مناسب شال و روسری

در پاییز و زمستان شال و روسری‌های گرم و بافت متنوعی وجود دارد که هر یک دارای زیبایی خاصی هستند که متناسب با سایر لباس‌های انتخابی می‌توان استفاده نمود. برخی از رنگ‌ها در پاییز و زمستان دارای طرفداران بیشتری هستند و با انتخاب آن‌ها برای شال و روسری و یا پالتو و … می‌توان جذابیت خود را دو چندان نمود. با ما در این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید تا با رنگ‌ های مناسب شال و روسری آشنا شوید.

شال و روسری‌های نارنجی رنگ

در میان شال و روسری زمستانه رنگ نارنجی بسیار محبوب و یادآور پاییز است. این رنگ بسیار پر شور و هیجان است و به راحتی می‌توان آن را با سایر رنگ‌ها ترکیب و ست نمود.

البته در انتخاب طیف رنگ نارنجی به رنگ پوست نیز باید توجه کرد. افرادی که دارای پوست سرد هستند باید رنگ نارنجی تیره و افراد دارای پوست گندمی و تیره بهتر است که رنگ نارنجی روشن تر را انتخاب نمایند.

ترکیب رنگ نارنجی تیره با پالتوهایی به رنگ شتری و یا کرم می‌تواند بسیار زیبا و خاص باشد.

شال و روسری‌های قرمز رنگ

قرمز رنگی بسیار پر انرژی است و با ترکیب آن با سایر رنگ‌ها برای اکسسوری‌های دیگر می‌توان استایلی جذاب و زیبا را تجربه نمود.

رنگ قرمز با اکثر استایل‌ها به راحتی ست می‌شود و در فصل پاییز و زمستان با انتخاب این رنگ به عنوان شال یا روسری می‌توان دارای ظاهری شاد و پر انرژی بود.

استایلی

شال و روسری‌های بنفش

رنگ بنفش از دسته رنگ‌های بسیار شیک است که دارای تناژ گرمی است و در فصل پاییز و زمستان استفاده از آن در کنار رنگ خردلی و مشکی ترکیب بی نظیری ایجاد می‌کند.

طیف‌های رنگی بنفش از تیره تا روشن را می‌توان با رنگ‌های خنثی مانند سفید، سیاه، طوسی، خاکستری و … ترکیب نمود و استایلی جذاب داشت.

رنگ‌ های مناسب شال

شال و روسری‌های لیمویی و زرد

از دیگر رنگ‌های بسیار جذاب و محبوب که در فصل پاییز و زمستان با استفاده از آن‌ها می‌توان استایلی شیک را تجربه نمود و جذابیت خود را دو چندان ساخت رنگ زرد و لیمویی است.

ترکیب این رنگ در کنار رنگ‌های پاستیلی و خنثی مانند سفید و آبی می‌تواند خیلی شیک و پر نشاط باشد.

شال و روسری

شال و روسری‌های سبز

شال و روسری زمستانه به رنگ سبز نیز فوق‌العاده زیبا است و در میان بانوان طرفداران بسیاری دارد. رنگ سبز القا‌کننده حس اعتماد به‌نفس به بیننده باشد و به راحتی می‌توان در استایل‌های زمستانی به همراه پالتو یا بارانی از شال و روسری‌هایی به این رنگ استفاده نمود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب استایل‌های قدیمی که به عرصه مد بازگشته‌اند  را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…