معرفی عجیب و غریب‌ترین انسان‌های جهان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعضی وقت‌ها در داستان‌ها و قصه‌ها، درباره افرادی با توانایی‌ها و یا ظاهر عجیب و غریب می‌شنویم و خیلی سخت است فکر کنیم که آن‌ها در دنیای واقعی هم وجود داشته باشند.
انسان عجیب

انسان‌هایی بر روی کره زمین بودند و زندگی کردند که شبیه کاراکتر‌های داستان‌های خیالی ما هستند. در این مطلب قصد داریم ۲ انسان عجیب که وجود داشتند را برای شما معرفی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

۲ انسان عجیب

۱. پتروس گنزالس

پتروس گنزالس در سال ۱۵۳۷ در تِنِریف اسپانیا به دنیا آمد. او یک بچه غیرعادی بود و تمام بدن او از همان سن کودکی با مو پوشانده شده بود. در آن زمان همه از دیدن این بچه، متعجب و وحشت زده شده بودند و نمی‌دانستند که این بچه فقط یک بیماری ساده دارد که باعث می‌شود مقدار زیادی مو بر روی بدن او رشد کند.

همچنین پدر و مادر او که فکر می‌کردند بچه آن‌ها یک بچه نفرین شده است، وقتی پتروس ده ساله شد او را به یک دزد دریایی فرانسوی فروختند. این دزد دریایی از دیدن این بچه شگفت زده شد و او را به هنری دوم “شاه فرانسه” پیشکش کرد. بعد از آن، شاه متوجه شد که این بچه عجیب و غریب، بسیار باهوش است و به سرعت در حال یادگیری زبان فرانسوی است و به همین دلیل دستور داد تا بچه را تحت آموزش و تحصیلات عالی قرار دهند.

وقتی شاه هنری از دنیا رفت، همسر شاه از پتروس مراقبت کرد و حتی کاری کرد تا او ازدواج هم بکند. پتروس با یک زن زیبا به نام کاترین ازدواج کرد و جالب این است که با همدیگر خیلی خوشحال بودند و صاحب ۷ بچه شدند. ۴ تا از بچه‌ها مانند پدرشان پر از مو بودند.

انسان عجیب

۲. فرانچسکو لِنتینی

فرانچسکو لِنتینی در سال ۱۸۸۹ در ایتالیا به دنیا آمد و در اصل باید یک برادر دوقلو می‌داشت. اما یک اتفاقی در دوران بارداری مادرش افتاد و یک پای دیگر به بدن فرانچسکو اضافه شد و او با سه پا به دنیا آمد.

چون پدر و مادر فرانچسکو ۱۱ بچه دیگر هم داشتند، نمی‌خواستند بچه‌ای با این شرایط را بزرگ کنند. برای همین بچه را به خاله‌اش سپردند و این خاله هم فرانچسکو را به یتیم‌خانه بچه‌های معلول فرستاد.

وقتی فرانچسکو در آن‌جا بچه‌های معلول دیگر را دید، روحیه گرفت و فهمید که این مکان برای او آخر دنیا نیست و می‌تواند هنوز هم از دنیا لذت ببرد و آن موقع بود که تصمیم گرفت که چگونه از بدن خود برای پیشرفتش استفاده کند.

او یاد گرفت که چگونه با سه تا پا دوچرخه سواری کند و فوتبال بازی کند و آن‌قدر کارش خوب بود که در سن ۸ سالگی به آمریکا رفت و در سیرک مشغول به کار شد. او در کارش خیلی موفق بود و نمایش مرد سه پا که توسط او اجرا می‌شد در آمریکا بسیار معروف شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب‌ترین طعم‌ها؛ از آبنبات موش تا شکلات عقرب! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…