۱۰ اکسسوری مورد نیاز خانم‌ها

۱۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فصل پاییز و زمستان کم کم خود را نشان داده است. لباس‌هایی مانند کت، پالتو،‌ ژاکت و ... در این فصل بسیار اهمیت دارند. اما در کنار این لباس‌ها اکسسوری‌های پاییزی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. اکسسوری‌ها می‌توانند یک استایل ساده را به یک استایل شیک و جذاب تبدیل کنند.
اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

اکسسوری واژه‌ای انگلیسی است و معادل فارسی آن لوازم جانبی است. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی اکسسوری های ترند ۲۰۲۱ که شما را به انسان خاص‌تری تبدیل می‌کند، بپردازیم.

کیف‌های دستی کوچک از اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

کیف پول‌های جذابی که بالای آن‌ها دسته کوچکی دارند، برای حمل راحت‌تر هستند. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که این کیف‌ها حدودا یک سالی است که خیلی روی بورس هستند و تقریبا بیشتر سلبریتی‌ها حداقل برای یک بار از آن‌ها در استایل خود استفاده کرده‌اند.

اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

اکسسوری‌های ماسک

تقریبا یکی از اصلی‌ترین اکسسوری های ترند ۲۰۲۱ ماسک صورت است که علاوه بر یک اکسسوری یک امر ضروری است. این موضوع به این معنی نیست که استایل شما با ماسک، دوست‌داشتنی و زیبا نباشد. اگر خلاق باشید می‌توانید از همین ماسک هم برای خاص کردن استایل خودتان استفاده کنید.

اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

کلاه‌های کابوی

با الهام از فرهنگ‌های غربی، شاهد آیتم‌های سوارکاری در استایل‌های پاییز از کمربند گرفته تا چکمه و کلاه هستیم. پس آیتم‌های چرم را فراموش نکنید. کلاه کابوی دارای تاجی بلند و لبه‌های پهن است و در کناره‌ها برآمدگی‌های متفاوتی دارد.کلاه‌های کابوی

عینک آفتابی

عینک آفتابی‌های باریک جزو تاپ‌ترین اکسسوری های ترند ۲۰۲۱ هستند. جای تعجبی نیست که افراد مشهور هم از طرفدارهای این عینک‌ها هستند. پس بهتر است شما هم دنبال یک عینک آفتابی با این شکل و شمایل باشید.

عینک آفتابی

جواهرات خیره کننده از اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

شما می‌توانید از دستبند‌های جذاب کلاسیک طلایی یا دستبند‌هایی با مهره‌های چوبی استفاده کنید. هردوی این گزینه‌ها برای تکمیل تیپ پاییزی شما جذاب هستند. نکته دیگر این که اکسسوری‌های بزرگ امسال هم ترند هستند و می‌توانید استفاده کنید.

جواهرات خیره کننده

کلاه فرانسوی

در نمایشگاه‌های مارک جیکوبز تا لیبرتین انواع کلاه‌های فرانسوی که در طول هفته مد ظاهر می‌شوند نظر شما را جلب می‌کند. از آنجایی که قبل‌تر گفتیم، چرم یکی از ضروریات پاییزی است و کلاه برت فرانسوی چرمی یکی از اکسسوری های ترند ۲۰۲۱ برای ترکیب استایل پاییزی شماست.

کلاه فرانسوی

کیف اسکرانچی

اخیرا کیف‌های اسکرانچی وارد دنیای مد و استایل شده‌اند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. یکی از جذابیت‌های این کیف‌ها ظاهر مینیمال و ساده آن‌ها است که استایل مینیمال و مونوکروم شما را تکمیل می‌کنند. شما این کیف‌ها را با بند‌های تکه تکه به زودی همه‌جا خواهید دید.

کیف اسکرانچیروسری از اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

تنوع روسری‌ها امروزه بسیار زیاد است و جزو اکسسوری‌های بسیار با اهمیت استایل بانوان ایرانی محسوب می‌شود که محدود به پوشش مو نمی‌شود و می‌توانید از این اکسسوری با اشکال متنوعی استفاده کنید. شما می‌توانید از این روسری برای پوشاندن موهای خود یا به عنوان دستمال گردن استفاده کنید تا ظاهر شیک‌تری داشته باشید.

اکسسوری های ترند ۲۰۲۱

گوشواره‌های پر زرق و برق

سنگ‌های قیمتی بزرگ و مرواریدهای زیاد مشخصات بارز گوشواره‌هایی هستند که امسال در لیست اکسسوری‌های محبوب ۲۰۲۱ مشاهده می‌شوند و دوباره راه آن‌ها به استایل ما باز شده‌است. متریال آن‌ها می‌تواند هرچیزی باشد از چوب و رزین گرفته تا انواع آلیاژهای طلا، مس و نقره.

گوشواره‌های پر زرق و برق

زنجیرها

شما می‌توانید در کمربند، هدبند،‌ بند کیف‌دستی و ماسک از زنجیرها استفاده کنید. نکته‌ای که می‌توانیم راجب زنجیرها به شما آموزش بدهیم این است که یک بند زنجیری بخرید و آن را روی همه کیف‌های دستی خود امتحان کنید تا ببینید چه تعداد استایل جدید می‌توانید ایجاد کنید.

زنجیرها

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب گرد و غبار دشمن اصلی کیف‌های چرم را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۴ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهیتون

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۴۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

      تشکر

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…