نکات مهمی که اگر رعایت نکنید استایل شما را خراب می‌کند

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر چه به نظر می‌رسد این روزها «مد و فشن» (Fashion) از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند، اما دنیای مد و لباس قاعده‌هایی دارد که طراحان لباس و استایلیست‌ها از گذشته رعایت می‌کرده‌اند.
نکات مهم در مورد پوشش

خانم‌های شیک‌پوش دوست دارند بدانند جدیدترین مدل‌های لباس‌های مجلسی زنانه در این فصل کدام است. آن‌ها به دنبال بهترین استایل مجلسی هستند. اما یک سری نکات مهم در مورد پوشش وجود دارد که استایل شما را خراب می‌کند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

استایل مجلسی

استایل‌های مجلسی، استایل‌هایی خاص و زیبا هستند که با کوچک‌ترین اشتباه امکان خراب شدن گران‌ترین و زیباترین آن‌ها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با ۶ اشتباه رایج آشنا کنیم که اکثر خانم‌ها بدون اطلاع قبلی آن‌ها را مکررا انجام می‌دهند.

استایل مجلسی

انتخاب لباس‌های دم دستی

بسیاری از خانم‌ها دوست ندارند عجله‌ای و در موقعیت‌هایی نامناسب به سوپرمارکت، پمپ بنزین و یا جاهای دیگر بروند، زیرا نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که در این مسیر چه اشخاصی را خواهند دید و فرصتی هم برای آرایش و یا انتخاب جواهرات مناسب را نداشته‌اند. راه‌حل این مسئله انتخاب یک ست لباس دم دستی فوق‌العاده است که در کمترین فرصت بتوان آن را به تن کرد، اما در عین حال کاملا زیبا به نظر برسد.

ناخن‌های مانیکور نشده

یکی از اولین اصول دنیای مد و فشن، مانیکور ناخن‌هاست. اگر احساس می‌کنید ناخن‌های شما خیلی برای نمایش مناسب نیستند، آن‌ها را در معرض نمایش نگذارید!

استفاده بیش از حد جواهرات

اگر لباس مجلسی زیبایی را در نظر دارید، استفاده بیش از حد از جواهرات، یکی از اشتباهات بزرگ شما است. زیرا خود لباس به تنهایی می‌تواند بار خاص بودن را به دوش بکشد. در ضمن، استفاده بیش از حد از جواهر را نمی‌توان امتیاز مثبتی دانست، زیرا می‌تواند استایل شما را کاملا به هم بریزد.

لباس‌های گشاد

این روزها پوشیدن لباس‌های گشاد مانند ژاکت‌های بافتنی، بلوز و لباس‌های یک‌سره یکی از مدهای پرطرفدار است، اما برای پوشیدن این لباس‌ها هم راه و روش درست و غلطی وجود دارد. اگر لباسی بپوشید که بیش از حد گشاد باشد، ممکن است بدن شما را افتاده و بدون فرم نشان دهد.

پوشیدن شلوارهایی که مناسب فرم شما نیستند

هیچ چیزی بدتر از این نیست که یک شلوار تنگ در بدن شما گشاد جلوه کند. پوشیدن چنین شلوارهایی نه تنها شما را شلخته و ژولیده نشان می‌دهد، بلکه شما را در انتخاب استایل مناسب کاملا ناتوان جلوه می‌دهد.

نکات اشتباه در مورد استایل

ترفند‌های شیک‌پوشی

اگر قرار باشد داخل کمد لباس‌های خود یک لباس همیشه کاربردی داشته باشید، حتما یک شومیز سفید ساده انتخاب اول است. نکته مهم در مورد پوشش شما یک شومیز سفید و ساده زنانه است که به راحتی به یک شلوار جین ظاهری درخشان می‌دهد و باعث می‌شود یک دامن ساده، کلاسیک و خاص به نظر برسد. اگر تیپ شما از رنگ‌های خنثی مثل سرمه‌ای، مشکی، شتری یا خاکستری لبریز است، به سادگی می‌توانید به این رنگ‌ها کمی انرژی بدهید. کافی است کیف و کفش خودتان را از رنگ‌های روشن و تند مثل قرمز انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعهچطور یک تیپ پاییزی شیک داشته باشیم را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…